Erik Andre Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 for en farge på det røret da nils.. du må tenke på helheten her!!! skal vel ikke ligne på kloaksentralen i arendal detta? Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 for en farge på det røret da nils.. du må tenke på helheten her!!! skal vel ikke ligne på kloaksentralen i arendal detta? Joda, men jeg så faktisk dette helt selv og bygget ny kasse med en gang, i motsetning til visse andre her på forumet :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Spennende prosjekt! Må følge med her gitt..Får vell begynne med drømmen min etter hvert jeg også da. Alltså bygge en dB bil med skilter;) Driver litt å ser på RE eller DD til dB bruk..vi får se, hva tiden bringer. Lykke til med prosjektet ditt uansett:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Spennende prosjekt! Må følge med her gitt..Får vell begynne med drømmen min etter hvert jeg også da. Alltså bygge en dB bil med skilter;) Driver litt å ser på RE eller DD til dB bruk..vi får se, hva tiden bringer. Lykke til med prosjektet ditt uansett:D både RE og DD kan være spennende til dB-bruk ja ;) får jo se, har to pandaer nå, og ser jo ut til at jeg skal bruke de begge til dB-drag. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 både RE og DD kan være spennende til dB-bruk ja ;) får jo se, har to pandaer nå, og ser jo ut til at jeg skal bruke de begge til dB-drag. Ikke påstå at du vet om andre bruksområder for de bilene? :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ikke påstå at du vet om andre bruksområder for de bilene? :D Vi snakker tross alt perfekt banebil her, orginalt så henger den jo som ett fjell på veien lissom... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 skru opp snart eller ? Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg