SC_- Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 HEI Noen som har erfaring på når det gjelder burbygging i Møre og Romsdal? Har veltebur stående (kjøpt fra pedersens racing) som jeg skulle hatt inn i 240'in min. TA kontakt om du har tips eller er erfaren selv. Siter Volvo 240 TIC ;) visit: www.gatebilvestnes.com for more info! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90QT Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Har litt erfaring med slikt ja,har bygd eit par bur for Voldsund Motor å så har eg bygd til meg sjøl. http://audiforum.tk/ J.Å.Borgen`s 90Quattro prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 HEI Noen som har erfaring på når det gjelder burbygging i Møre og Romsdal? Har veltebur stående (kjøpt fra pedersens racing) som jeg skulle hatt inn i 240'in min. TA kontakt om du har tips eller er erfaren selv. må få drift i sidå dokkå no da! Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hei.. Fungerer Megasquirten greit enda?? Mvh Øyvind Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SC_- Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Har litt erfaring med slikt ja,har bygd eit par bur for Voldsund Motor å så har eg bygd til meg sjøl. http://audiforum.tk/ J.Å.Borgen`s 90Quattro prosjekt. Hei, så ganske så spennende ut dette prosjektet ditt, hva har du planer om å lande på på rulla? Er det selvdesignet bur du har? Siter Volvo 240 TIC ;) visit: www.gatebilvestnes.com for more info! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SC_- Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hei..Fungerer Megasquirten greit enda?? Mvh Øyvind Den funka som f... øyvind! Men no må me bestille oss bremse Siter Volvo 240 TIC ;) visit: www.gatebilvestnes.com for more info! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SC_- Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 må få drift i sidå dokkå no da! Det e mottatt geir Siter Volvo 240 TIC ;) visit: www.gatebilvestnes.com for more info! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90QT Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hei, så ganske så spennende ut dette prosjektet ditt, hva har du planer om å lande på på rulla? Er det selvdesignet bur du har? Buret er ganske likt det Prodrive hadde i 99mod Impreza Gr.N. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg