Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg får tak i krom støtfanger?

Ranger emnet

YellowFever

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei alle sammen.. noen som vet hvor jeg kan bestille kromma fangere foran og bak til en 82 mod.

takk :crazysant

Skal du ha de små kromfangerne i metall, eller mener du de svarte plastfangerne med kromlister som kom på Golf LS og CL?

Førstnevnte fås kjøpt nytt en drøss med steder. Best utvalg er det hos http://www.volkswarenhaus.de.

Sistnevnte har gått ut hos Veng og Klokkerholm. Jeg kjøpte den siste frontfangeren de hadde i fjor. Dermed er du henvist til høggere. I begynnelsen av mars er en bra tid på året å leite etter slikt. Da kommer mange (altfor bra bevarte) Einsere til høggerne.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer de i mars altså, da skal jeg på hoggerturer gitt, hehe. Regner vel med at du skal ha de gamle kromfangerne, men skal du ha plast med kromlist har jeg 2 ganske bra, den ene er 6 år gammel og den andre er original fra 78.

Har hvertfall lyst på en hoggertur til sverige snart, trenger et festejern til frontfangeren min, og da kan jeg vel plukke opp et par ekstra i samme slengen...

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene... Høgger ja. hmm. det var synd. Jeg har kjøpt meg en orginal mk1 fra 82. bilen har rullet 140000 å ennå bra stand.. Bilden står for tiden i bodø da jeg er i forsen der. skal kjøre den hjem til akershus 13 jan. det blir min livs biltur tror jeg.. hehe.. 126 mil i en blekkboks:P Den skal plukkes helt ned til våren.. har planene klare. Vil fårhåpentlig vis komme en del bilder så dere kan følge med. Ser det er ganske populært her.. det er veldig mange flinke folk her.. Har aldri pusset opp en bil før. Jeg liker å holde meg til nye biler så jeg slipper å gjøre noe selv:P Men synes det er en tøff bil så jeg må bare ta vare på den. Håper jeg kan få en del tips her om hvor jeg kan få tak i deler osv.. God nytt år alle bilentusiaster:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene... Høgger ja. hmm. det var synd. Jeg har kjøpt meg en orginal mk1 fra 82. bilen har rullet 140000 å ennå bra stand.. Bilden står for tiden i bodø da jeg er i forsen der. skal kjøre den hjem til akershus 13 jan. det blir min livs biltur tror jeg.. hehe.. 126 mil i en blekkboks:P Den skal plukkes helt ned til våren.. har planene klare. Vil fårhåpentlig vis komme en del bilder så dere kan følge med. Ser det er ganske populært her.. det er veldig mange flinke folk her.. Har aldri pusset opp en bil før. Jeg liker å holde meg til nye biler så jeg slipper å gjøre noe selv:P Men synes det er en tøff bil så jeg må bare ta vare på den. Håper jeg kan få en del tips her om hvor jeg kan få tak i deler osv.. God nytt år alle bilentusiaster:)

Har hatt roadtrip fra harstad-oslo i en 76 polo 0.9L som hadde stått i 4 år..

artig det gitt...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider