Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg får tak i krom støtfanger?

Ranger emnet

YellowFever

Anbefalte innlegg

Okei;) Takk for svarene.. Skal prøve på det.. Gruer meg litt til turen fra bodø til oslo. Mulig jeg reiser torsdag kveld.. Det er jo meldt kraftig storm på kysten, så blir spennende over fjellene:P Har fått med meg en god kompis på turen så det skal nok gå bra. Skal nok få tatt noen bilder fra turen;) Henning_dt85... Du går på Rud vgs ikke sant?? Søstern går frisørlinje der;) Blir nok tur til sverige når jeg kommer hjem.. trenger et par nye dører også.. Et annet spørsmål.. Er nye lister til vinduene å oppdrive noe sted???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okei;) Takk for svarene.. Skal prøve på det.. Gruer meg litt til turen fra bodø til oslo. Mulig jeg reiser torsdag kveld.. Det er jo meldt kraftig storm på kysten, så blir spennende over fjellene:P Har fått med meg en god kompis på turen så det skal nok gå bra. Skal nok få tatt noen bilder fra turen;) Henning_dt85... Du går på Rud vgs ikke sant?? Søstern går frisørlinje der;) Blir nok tur til sverige når jeg kommer hjem.. trenger et par nye dører også.. Et annet spørsmål.. Er nye lister til vinduene å oppdrive noe sted???

hehe, gikk på rud i fjor jeg, verden er ikke stor gitt! Skal prøve å ta meg en tur til charlottenberg neste uke og ser på hva det er der, trenger delefangere og fangere til neste prosjekt. Mangler et festejern og et endestykke nå...!

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, gikk på rud i fjor jeg, verden er ikke stor gitt! Skal prøve å ta meg en tur til charlottenberg neste uke og ser på hva det er der, trenger delefangere og fangere til neste prosjekt. Mangler et festejern og et endestykke nå...!

Hvis ikke den ene golfen som stod der da jeg var der sist er hogd, så finner du nok garantert det du leter etter:)

frontfanger har oransje ekstalys og spylehus da :???:

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder av bilen min og fra turen Bodø Oslo i natt.. Med noen små erend på veien og noen stopp endte vi opp med akkurat 130mil og 18 timer..

bilde0106mn.jpg

bilde0130qk.jpg

bilde0144mk.jpg

bilde0085ya.jpg

bilde0179kg.jpg

bilde0169ih.jpg

Her er vi på vei over Saltfjellet.. snøvær i vente. dårlig sikt.. spennende

bilde0314yv.jpg

På polarsirkelen.. Vi skulle bare kjøre en tur opp til den store lavoen eller hva det er.. Tror du ikke vi klarte å sette oss fast!!! Marius måtte ut å måke snø.. hehe.. kaldt:P

bilde0367gt.jpg

bilde0424fc.jpg

Mosjøen...

Men nå er jeg så trøttbilde0519zr.jpg

Så tror jeg må legge meg.. kommer mer...

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Thomas! Stilig bil du har ordnet deg da, greit å ha den bakpå planet på gulingen? hehe.. Går det greit oppi nord? Er vel deilig å være hjemom en tur også? Kos deg med ny-bilen:) Hilsen Øystein, kompisen til Tonje!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider