Gå til innhold

dro litt for hardt i brekket

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

og nå må den nesten stå i 90 grader for at den skal funke.

Hva må jeg gjøre for å fikse dette? skifte brekk wire eller kan jeg stramme den eller fikse den på noen annen måte?

mvh stian

PÅ corrado er det 2 wiere, en til hvert bak hjul. Du kan skru opp midt konsollen fra gir stanga og bak til baksetet da vill du finne justering av brekket rett i fremkant av baksetet og hvordan man justerer det sier seg selv når du ser mekanismen!

Tenker du har ryki den ene av wierene der slik at du må dra så mye opp for og få starmmet den andre skikkerlig!

Kjøp deg 2 nye! det gjorde jeg før vinteren begynte! ikke så dyrt, tror det var en 5-600 ell no...

Lykke til!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra noen har startet denne tråden!! Brekket mitt frosner hele tiden!! Hva kan det være!? Er det bare for kaldt eller er det noe man kan gjøre!????

Er sikkert gummi strønpen bak ved kaliperen som er dårlig, hadde også problem med dette men byttet vaier nå er det helt fin! aldri frosset etter det!

Waieren går igjenom gummi gjenomføringer ved baksetet og går til hver sin side under bilen... ikke noe problem og bytte!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ca 170 pr.stk hos mekonomen. Mitt fyser og. Veit det er hull i de, men har bare ikke gidda å tatt det tidligere. men etter at jeg gløda den nesten nye skiva mi, og forkulla greenstuff-klossene fant jeg ut at det kansje hadde vert litt greit å skifte likevel.

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider