Ras-Andre Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Hei.. Nå har bilen min begynnt å få litt småkos gjort med seg.. nye sportstoler, Simons Effektpotte og sota baklykter... Skal også ha inn nye pedaler og en girkule.. og det er her problemet kommer inn.. skulle rive av den gamle kula i dag, og det endte med at jeg satt igjen med en grønn plastklump på girstanga mi.. denna får jeg ikke av og får ikke til å passe i nye kula... noe tips?? Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 ta den av med ei tang eller no are å slite løs den er bare presset nedpå Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Hei..Nå har bilen min begynnt å få litt småkos gjort med seg.. nye sportstoler, Simons Effektpotte og sota baklykter... Skal også ha inn nye pedaler og en girkule.. og det er her problemet kommer inn.. skulle rive av den gamle kula i dag, og det endte med at jeg satt igjen med en grønn plastklump på girstanga mi.. denna får jeg ikke av og får ikke til å passe i nye kula... noe tips?? Dremel er din venn i nøden.. har løst vanvittig mange utfordringer med ei runde med dremelen :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ras-Andre Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 takk takk... ny tur i garasjen i dag, så jeg tar med tipsene deres dit... håper det funker Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg