EvoMan1380461453 Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Yaesu VX7-R selges til den som vil ha en slik råtass, er den råeste håndholte amatørradioen !!! modifiserte så de dekker alle frekvenser --7000,- kan selge en VX5-R også !!3500,- ----- datakabler og software til alt har jeg oxo kom med seriøse bud Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Code-Man Jepp, en sånn skal jeg ha, så snart jeg har råd.. Må vel kjøpe med uts for å programere den å.. Eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt meg radio enda er at jeg har ikke funnet noen som kan lagre kannaler med tekst.. Å det er viktig.. (Drygt å ha lagret 10 kannaler når du ikke husker om den ene kannalen er taxi eller purk) Å at den kan sende er et stort + Så jeg kan bruke den til fly og jaktradio.. IC T3H støtter å lagre med tekst.. dersom du programmerer gjennom PC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Ascona Foreksempel Maycom AR-108 som er den vanligste er definitivt bare søppel ihvertfall. Hvorfor det? Er imponert over den lille dingsen jeg! Det er klart at du får ikke samme radio til 800,- som til 2500,-, men for å lytte duger den bra! Du finner forresten en test av den på http://www.scannernytt.net Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Mondeo Hvorfor det? Er imponert over den lille dingsen jeg! Det er klart at du får ikke samme radio til 800,- som til 2500,-, men for å lytte duger den bra! Du finner forresten en test av den på http://www.scannernytt.net det er egentlig en knall god radio, veldig bra spec på mottak skal du ha noe billig og enveis så kjøp den. Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Tro meg, å hekte seg på en ILS-frekvens vil ikke gjøre noen ting... Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 lurte på om neoen har noe erfaring med den radioen som de selger på foreksempel clas ohlson?. har erlig talt ikke greie på slike radioer og slikt. men, ossen kan disse programeres og hvor finner jeg vilken frekvens politiet/ambulanse/brannvesen sankker på her i telemark-skiens ommrådet? håper noen kunne gi meg noen svar på dette så jeg kunne bli en tanke klokere innen dette :D takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg