T0mmen Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 GODT NYTTÅR alle sammen! nå er det logge av forumet, spise god mat(igjen...) og fyre raketter ;) :mat Masse god mat, og? Drikke masse gode drinker;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Masse god mat, og? Drikke masse gode drinker;) Godt Nytt År alle mann!! I år blir jeg hjemme å ser på film :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Da var festen over og jeg får ønske alle en god hjul og grått nytt hår:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Da var festen over og jeg får ønske alle en god hjul og grått nytt hår:D Klarer meg fint uten grått hår forløpig, men dere får ha et godt nytt år! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Da var festen over og jeg får ønske alle en god hjul og grått nytt hår:D Trodde det bare var dem som alt hadde grått hår som avsluttet festen på denne tiden? :crazysant Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Nå som festen er over å stillheten senker seg benytter jeg muligheten til å takke for alle gode avtaler og tilbud i år :) Den stakkarslige kompetansen jeg har hadde ikke vært mulig uten de utrolige hjelpsomme folkene som er på bf.net :) Spesielt ønsker jeg og takke Frank lydibil Pål morel Anders autod pål autocustom dag johanssen glenn musicaletcetc :) (klarer ikke å stave navnet i den tilstand jeg er i nå) Zettie for kassetegning Nils anpro.no (sikkert glemt mange, men føler noen at de har hjulpet meg så ta imot en takk for det året som har gått:) Alle disse har vært til stor hjelp uansett om jeg har handlet varer til de eller ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Godt Nyttår til alle kjente og ukjente fra meg også!! :) Nytt år, og ny EMMA sesong.. Vi møtes vel klare til dyst på Vålerbanen i Mai?! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg