antevalente Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 I Audi Quattro A6 reklamen kjørte dem opp en hoppbakke i Finnland. Der stod det: "er filmen autentisk?" Jeg gikk på audi.no for å sjekke om dem virkelig hadde kjørt opp bakken uten juks, men det var bare tekstet på tysk og tysk-kunnskapene fra 8. klasse strekkte ikke til:) Dem viste at bilen var festa i en wire som var festa til toppen, men kanskje det bare var en sikkerhetswire siden bilen brukte rally-piggdekk på andre forsøket... Hadde vært dritbra hvis noen som var litt oppegående i tysk og kunne oversette det til meg og andre som også måtte lure... Last ned her!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 De kjørte opp, men wiren ble brukt så de ikke skulle skli ned igjen. Det var en orginal bil, eneste var isdekk. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antevalente Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Ok, fant svaret flere plasser etter å søkt i mediaforumet doh Fett er det iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 kult.. Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 I Audi Quattro A6 reklamen kjørte dem opp en hoppbakke i Finnland. Der stod det: "er filmen autentisk?" Jeg gikk på audi.no for å sjekke om dem virkelig hadde kjørt opp bakken uten juks, men det var bare tekstet på tysk og tysk-kunnskapene fra 8. klasse strekkte ikke til:) Dem viste at bilen var festa i en wire som var festa til toppen, men kanskje det bare var en sikkerhetswire siden bilen brukte rally-piggdekk på andre forsøket... Hadde vært dritbra hvis noen som var litt oppegående i tysk og kunne oversette det til meg og andre som også måtte lure... Last ned her!:) Selv er jeg Audi-Elsker rett og slett til det høyeste og håper/mener at den wire'n som de brukte var for at bilen ikke skulle gli ned igjen... men det er en hake... I thik... Audi 100 kjørte også opp 1 hopp bakke... (med wire)... hva sier vi til det? personlig sier jeg: quattro er quattro... det er sånn den funker ;) Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg