Gå til innhold

kjørte dem opp hoppbakken?

Ranger emnet

antevalente

Anbefalte innlegg

I Audi Quattro A6 reklamen kjørte dem opp en hoppbakke i Finnland. Der stod det: "er filmen autentisk?" Jeg gikk på audi.no for å sjekke om dem virkelig hadde kjørt opp bakken uten juks, men det var bare tekstet på tysk og tysk-kunnskapene fra 8. klasse strekkte ikke til:)

Dem viste at bilen var festa i en wire som var festa til toppen, men kanskje det bare var en sikkerhetswire siden bilen brukte rally-piggdekk på andre forsøket...

Hadde vært dritbra hvis noen som var litt oppegående i tysk og kunne oversette det til meg og andre som også måtte lure...

Last ned her!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Audi Quattro A6 reklamen kjørte dem opp en hoppbakke i Finnland. Der stod det: "er filmen autentisk?" Jeg gikk på audi.no for å sjekke om dem virkelig hadde kjørt opp bakken uten juks, men det var bare tekstet på tysk og tysk-kunnskapene fra 8. klasse strekkte ikke til:)

Dem viste at bilen var festa i en wire som var festa til toppen, men kanskje det bare var en sikkerhetswire siden bilen brukte rally-piggdekk på andre forsøket...

Hadde vært dritbra hvis noen som var litt oppegående i tysk og kunne oversette det til meg og andre som også måtte lure...

Last ned her!:)

Selv er jeg Audi-Elsker rett og slett til det høyeste og håper/mener at den

wire'n som de brukte var for at bilen ikke skulle gli ned igjen...

men det er en hake... I thik... Audi 100 kjørte også opp 1 hopp bakke... (med wire)... hva sier vi til det?

personlig sier jeg: quattro er quattro... det er sånn den funker ;)

Forspranget Ligger I Teknikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider