Gå til innhold

Mazda 323 gtx rep obj.

Ranger emnet

Aikio

Anbefalte innlegg

Jeg må desverre selge gtx'en min... planer om rx til sommern, og militæret har stjålet all tid og penger, så jeg har ikke fått gjort noe av det som var planlagt på bilen...

Bilen er en 1990 mazda 323 gtx som jeg kjøpte i slutten av januar-starten av februar i 2005. Gikk som en drøm og beste/morsomste bilen jeg har kjørt... Brukte bilen daglig til mai-tider uten noen problemer, men på en tur til sverige så begynte den å ryke ganske ille... leverte bilen på mazda i lillestrøm og de kom frem til at det var ventilstammepakningene(ventiltetningene) som var ryki... jeg kjøpte nye av mazdafun, men har ikke funnet tid og sted til å få fikset den ennå, så bilen har stått stille siden juni, kun blitt startet med jevne mellomrom bare for å høre på lyden... Siden jeg kjøpte bilen har jeg byttet bremsekraftforsterkeren, venstre drivaksel ,nytt batteri, blanke blinklys forran, og carbonenderør... har gamle eksosen...

Bilen kom til norge i 2003/2004 fra tyskland, da med ødelagt motor. dette ble fikset av mazdafun og bilen ble solgt til en kar i bodø... han fra bodø kjøpte ny girkasse til bilen, lagde 2.5" eksos, bytta til GTR turbo, satte i kon luftfilter(jeg har orginal luftfilterboks), byttet til ny sinter-clutch ++ (kommer ikke på mere i farta...) så kjøpte jeg bilen og resten er fortalt over...

Bilen må bytte ventiltetninger, trenger nye sommerdekk(på eta beta 17" felger. har 215-45 dekk på men de er på cord...) og et drivakselledd(har en brukt drivaksel, brukt på motsatt side, så skal ikke være slitt på de leddene som blir brukt hvis denne vil brukes av kjøper...)

Ellers er det små skjønnhetsfeil som steinsprut, og en bulk i bakskjermen(tidligere eier) og en mindre i motsatt bakskjerm(tidligere eier)

Selges til HBO 65000,-

Nås på tlf: 47012132

motor skal siden nybygd kun ha gått ca 11000km og girkasse skal ha gått ca5000km.. jeg har brukt +- 20000 på bilen, ble kjøpt for 85000 i fjor..

Bilen har gått ca 140000 km

bilder:

minbil7fw.th.jpg

minbilbak5my.th.jpg

minbilbulk8ga.th.jpg

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...