Gå til innhold

Nytt frontsett, noen sp.mål :)

Ranger emnet


MortenseN

Anbefalte innlegg

Lønning neste uke :D og trenger frontsett! så da lurer jeg på,

 

er dette til og anbefalle ?

https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/138209/

 

Og hvilken forsterker vil dere anbefalle til og drive dette frontsettet ? Ikke det dyreste..! :crazysant

 

Skal ha sub snart, men skal drive det med en monoblokk! :)

 

og, spillern min har bare 1 linjeutgang tror jeg, kan jeg ha 2 forsterkere da ?

 

Og når man har lagt kabler, kan man drive strømmen til 2 forsterkere ? med 1 kabel ? altså fra batteriet til ene forsterkeren og fra den til den andre forsterkeren igjen..

 

EDIT: Bilen er en BMW 318i E36 Sedan

 

dette ble litt mye da men :)

Drive to surive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder utgangene på spilleren, så tror jeg du kan bruke en splitter..

 

Angående strømdeling, så vet jeg det var en tråd om dette for noen dager siden. Skal se om jeg finner svaret.. Tror nemlig ikke det var så enkelt.. (Tror :D)

 

okay! :D det med strømdelinga var bare noe jeg kom på mens jeg skrev tråden :D hehe.. Men hadde vært supert om du fant den!

Drive to surive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømkabelen går fra batteriet og bak til bagasjen. Der går den inn i en fordelingsblokk som du kan hente ut strøm til begge forsterkerne til. Koster deg ca. kr.250,-

Enkelt og greit.

 

Signalkabelen kan du splitte med en Y-splitt. Koster deg kr.99,-

 

Når det gjelder anbefaling på forsterkere kan jeg ikke foreslå noe for deg pga reklamereglene for importører/ firmaer på dette forumet.

Det er sikkert andre som kan foreslå noe spennende og brukbart!

 

Lykke til med valgets kvaler!

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømkabelen går fra batteriet og bak til bagasjen. Der går den inn i en fordelingsblokk som du kan hente ut strøm til begge forsterkerne til. Koster deg ca. kr.250,-

Enkelt og greit.

 

Signalkabelen kan du splitte med en Y-splitt. Koster deg kr.99,-

 

Når det gjelder anbefaling på forsterkere kan jeg ikke foreslå noe for deg pga reklamereglene for importører/ firmaer på dette forumet.

Det er sikkert andre som kan foreslå noe spennende og brukbart!

 

Lykke til med valgets kvaler!

 

Mvh

Pål

 

 

Oki, takk for svar :D ikke lov og anbefalle noen en forsterker engang ? :o men hva burde jeg se etter i en forsterker da ? Til og drive det frontsettet ? og noen som har prøvd det? :)

Drive to surive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! sinfoni forsterker og focal frontsett. mmmm! godt vi andre kan anbefale litt ;)

 

Svein

 

Så det frontsettet er og anbefalle ? :D Får bestille da! Lang leveringstid har lydibil.no ?

 

Hvor stor forsterker da ? til og drive de ? pluss kanskje noen 4" bak.. (orginale i BMW E36)

 

Subber kommer på neste lønn :D

Drive to surive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår