2bb1nordli Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 vet ikke om denne har vært her før men... http://www.wimp.com/tire/ Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Er nesten sikker på at det ikke er første gangen den er her. :bump Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Veldig bra den der :) ,men den har blitt postet før. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 før eller ikke årets første latter kule... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Dette var vakkert! Utrolig bra! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 denne var fin ja.. deili med ett nytt år og artige "bil" filmer :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 som sagt...kunne ikke gjort det bedre om vi prøvde engang:P Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 som sagt...kunne ikke gjort det bedre om vi prøvde engang:P Det der er en sånn typisk ting som du kanskje får til en av tusen ganger. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg