Gå til innhold

Endelig bil: 98’ BMW E36 316i sedan

Ranger emnet

superman

Anbefalte innlegg

Holder det ikke å gå til lator å få dem laget?

se latorskilt.no

Tror nok ikke det, nei. Dette står på siden deres: "Fra 1. januar 2004 er det ikke lenger mulig å bestille registreringsskilter direkte fra oss. Alle bestillinger må fra denne dato komme gjennom Statens Vegvesen sitt datasystem AutoReg."

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Forza 4 Gamertag: El Suprman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

se på disse! http://www.bbs.com/index.php?id=66&L=2 så klikker du på BBS wheels, og på CK II, der har du naise felger! kiddie ellers må jeg si at bilen din er ganske tøff!

Tusen takk! :) Godt fornøyd med utsenet til bilen, men kommer til å se myyye bedre ut med alufelger. Må få fingern ut å få tak i noen nå!

Var faktisk inne og så på BBS sin hjemmeside i dag. Kommer nok ikke til å kjøpe høyglanspolerte felger, så blir ikke CK II. Men fine var de :) RX, RX II og CH likte jeg veldig godt. Er disse veldig dyre? Hvem selger dem? Noen i Bergen?

Ellers skal jeg bytte ut hovedlyktene med FK sine, men sliter med å bestemme meg om jeg skal velge svart eller krom. Heller kanskje litt mot krom.

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En chippa e36 316i? det er jo dømt til å gå godt! dummeste jeg har hørt.

Du må lære deg å lese før du er stor i kjeften. Har aldri skrevet at de går godt. Skrev at de ikke går så ille. Brukte ordet "kurrant" som betyr no helt annet enn godt! 316 er langt fra no reser bil, men du kommer deg helt greit fra a til b uten å bruke så mye bensin, noe som er kjekt for en student.

gratulerer med eu godkjent bil superman. Blir nok veldig pent med nye hjul :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk eneste E36 316 jeg har sett med elektriske vinduer! Og setevarme! Ikke verst, bilen er pen den. Ville kanskje byttet rattet og lett litt etter skinninteriør. Sort er jo lettest å finne dessuten! Bruk først penger på de viktige tingene, som understell, fjærer og bremser. Så kan du begynne å "pynte" den :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk, doktor ;) Skinninteriør og ratt med airbag er jo ganske så dyrt da...

Nye støtdemperlager og pakninger (til bak for de som lurer). På venstresiden bak var de rimelig slitt, trolig pga fjæren som var knekt. Blir montert så snart været blir bedre, eventuelt kjører jeg til et sted jeg kan stå under tak hvis dette været skulle holde seg.

stotdemperlager-pakninger.jpg

Ellers ser jeg på disse felgene i 18", som GSBildeler selger. Etter det jeg har funnet ut, er dekkene bra. Noen som vet noe om felgene? Om det ikke er noe negativt med dem, blir det nok bestilling :)

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/5199.jpg

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er pen bil ja! og det kommer til å bli som dag og natt når du får felger etterhvert ja :D

Takk :D Får en del kommentarer på de snasne stålfelgene mine, så er vel på tide at jeg får tak i noe som ser litt bedre ut. Blir nok stor forandring, ja.

Noen som vet hva de felgene heter?

- 90' Nissan 200SX S13

X 98' BMW 316i E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider