VilleW Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Noen som vet hvor brei en Mitsu Lancer er egentlig? 92-modellen... Og hvor brei Golf 2 er? Jeg vet ikke det, og jeg har ikke vognkortet foran meg.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Sa jeg det ikke! De setene passa ikke! :D hehe, neida.. Har du fått prøvemontert de? Kjøpte du baksetene også? Du finner nok tallene på nettet.. Google er din venn :D (Skal hjelpe deg litt.. (Prøve å finne altså)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 1: Jeg har ikke fått kommet tilbake på skolen enda, så nei... 2: De setene får jeg gratis ;);) så det er ikke noe problem på den måten :) jeg har lett en stund nå, men jeg finner det ikke... kan være jeg søker litt feil.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 golfen er 167cm brei originalt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg