Gå til innhold

lage til bensinretur på B23AT

Ranger emnet


turbojonas

Anbefalte innlegg

ja d viste eg fra før.. e isje heilt ferske happyhappysko kansje ha presisert d litt bedre. d eg meinte va någen tips t å laga selve returen, altså inn i tanken. må eg borra hål å tetta d, elle e dår ett klart på tanken, o.l.

Planen va fust å få tag i ei vanlige bensinpompa fra ein vilkårlige insprut-motor, å kjøra inn i ein trykkregulator. men så har eg fått tag i ei elektriske pompa så eg isje trenge å ha retur på. ei så isje levere høgt trykk, men mange liter pr. sek, å d e jo d eg trenge. den e lagde sånn atte når an har pompa opp d trykke så an levere, så stenge an, å når d synke ijenn, så starte an:) så eg ska prøva den fuste.

Gronnen t dette e atte eg mistenke atte den mekaniske e litt sleden, e får atte bilen går isje fortare enn 160, då fuske å kutte å olstre å balere an. så eg tror atte då e flotørhuse tomt, pga atte den mekaniske isje klare å levera nok. eg kjøre jo på ca 1 bar, å då bler jo ting litt hissigere yummy

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår