Gå til innhold

Panasonic MD spiller, med CD Veksler

Ranger emnet

gormie

Anbefalte innlegg

Hei dere !

Jeg sitter på en Panasonic Minidisk spiller, med cd veksler for bil, type mod er :

CQ-MR555LEN Selve spilleren, som er av sølvfarget ut seende, den har 4 * 45 watt forsterker i seg, spilleren er litt over et år gammel, har kun vært bruk i min bil i 3-4 mnd, resten av tiden har den ligge litt osm sild i tønne. Det er sinnsykt mange finnesser på denne, den har en dyp mørkeblå farge som intrørlys, meget pen vil nå jeg si : , det er også fjernkontroll på denne. Jeg har noen bilder liggende av den, som dere kan se hvordan den ser ut.

CXDP9061 CD-vekselen, som har plass til 6 cd plater i seg.

Prisen : vel, det kan vi sikkert ta å diskutere :)

-- gormie

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Vet du ikke prisen så vi tar det opp her i forumet... heheheh

Kan tippe 1000-2000 kr... :)

Å jo da min gode man ! :D Jeg kan si at den er over summen du oppga meg, jeg fikk den for 6700 for litt over et år siden da :P

-- gormie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gormie

Å jo da min gode man ! :D Jeg kan si at den er over summen du oppga meg, jeg fikk den for 6700 for litt over et år siden da :P

-- gormie

Ååå da får jeg slegge på en tusing til da. Men da er det stopp altså.. Nei da, skal nok ikke ha den jeg ser du.. Bare kværulerte litt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se meg DYPT inn i øynene, du føler deg søvni.

Du faller til ro, du kjenner lysten etter å shoppe spilleren min bare stiger, du MÅ bare ha den, LØPER og KJØP den !!!!

-- gormie

(I et håp om å få solgt denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gormie

Se meg DYPT inn i øynene, du føler deg søvni.

Du faller til ro, du kjenner lysten etter å shoppe spilleren min bare stiger, du MÅ bare ha den, LØPER og KJØP den !!!!

-- gormie

(I et håp om å få solgt denne)

Har du ikke fått solgt den enda... Det var da dumt... Kan jeg få den når du har godt lei av å prøve og få solgt den.. :D hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Har du ikke fått solgt den enda... Det var da dumt... Kan jeg få den når du har godt lei av å prøve og få solgt den.. :D hehehe

SÅ du tror ikke jeg er selge typen ? HØH ! :p

-- gormie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...