bilcross_driver Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Jeg har en Kadett E bilcrossbil med 2liter Omega OHC motor. Sist jeg kjørte løp med den gikk den som ei klokke, men da jeg kjørte av hengeren og stoppa den da jeg kom hjem så er det ikke gnist. Noen som har forslag? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Bensin/tenningsrelé, coil, tenningsmodul Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Takk. Tenningsmodulen sitter i hjernen på de? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Takk.Tenningsmodulen sitter i hjernen på de? pleier ikke modulen ligge "under" coilen? de koster jo ingenting på biltema :D men mye verre viss den ligger i hjernen, noe jeg tviler på! Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hvis det er en c20ne (20ne uten cat) og har motronic styrings system så sitter tenningsmodulen i hjernen, men er fordel å gå gjennom tenningsdelene som fordeler, coil osv... og husk at hvis motronic systemet ikke får bensin, så får der heller ikke gnist (i allefall motronic 1,5 som d er på min vectra md c20ne) og omvendt, et tips er å sjekke om bensipumpe releét fungerer som d skal, har bytta et par av de allerede, til et brukt og et nytt, har tanke om at de ryker ofte. Håper dette hjalp litt :) Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Etter det jeg har hørt sitter tenningsmodulen i hjernen på den typen jeg har. Er ganske grønn på Opel etter å bare ha kjørt Saab i min bilcrosskariere. Men jeg skal sjekke bensinpumpe releét bare jeg får måkt litt snø så jeg kommer til. Takk for hjelpen alle sammen :popcorn :hello: Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Sjekka i dag å pumpa går ikke å det er ikke gnist. Mest sannsynlig da releet. Men hvor sitter dette? Sitter det forran døra på passasjersiden? Uter dashbordet der ved hjernen? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg