Gå til innhold

varme i varmeapparatet!

Ranger emnet

GjerstaN^

Anbefalte innlegg

Er trolig ikke dette, men sjekk at det venstre dreiehjulet under luftdysen midt på dashbordet ikke står på den blå siden. Hadde faktisk problem med å få bort duggen fra frontruten en tid, og viste seg å være dreiehjulet som stod feil heyyou

Skal være ærlig nok til å innrømme at jeg har vært ute for det samme.....følte meg litt dum, ja.. knock

Men hvis det står riktig, så er det høyst trolig luft i kjølesystemet..

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

slenger meg på denne, slik at jeg ikke trenger lage en ny tråd.

har også problem med varmeaparatet.

får ikke ut noe serlig med varm luft.

hadde litt litte vann på bilen, men nå har jeg nok, og har prøvd og lufte med den skruen som er nevnt tidligere her!!

var ute en tur ikveld, kjørte bilen varm, og satte den i en liten oppoverbakke, og tenkte jeg skulle løsne litt på denne skruen igjen, men da jeg åpnet panseret var det allerede vått rundt denne skruen.

er et "hull" i midten på den, hvor dette vannet har komt opp.

når jeg skrudde opp skruen, skjedde det ingenting!

hva er galt??

(beklager uryddig tekst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker. Men,du kan kikke under dashbordet for og se der om det sitter en "åpner" på radiatoren. Kan være at den har blitt tett. For jeg hadde dette problemet på min bil.Og jeg måtte bytte den. Kommer ikke på hva den heter.Men den er ihvertfall elektrisk og ettersom du vrir på tempen skal den åpne og stenge seg.Men skal ikke så mye til før den er tett.Jeg byttet den,og jeg fikk varme hvertfall.

Lykke til! Håper det blir varme på deg etterhvert!

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker. Men,du kan kikke under dashbordet for og se der om det sitter en "åpner" på radiatoren. Kan være at den har blitt tett. For jeg hadde dette problemet på min bil.Og jeg måtte bytte den. Kommer ikke på hva den heter.Men den er ihvertfall elektrisk og ettersom du vrir på tempen skal den åpne og stenge seg.Men skal ikke så mye til før den er tett.Jeg byttet den,og jeg fikk varme hvertfall.

Lykke til! Håper det blir varme på deg etterhvert!

\\Dalern

jeg ble tipsa om denne radiatoren, men har ikke fått sjekket det enda.

men hvor sitter den?

inne i bilen, på pasasjersiden??

under dasjbordet liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor sitter den?

Det letteste er å kjenne på vannslangene som går igjennom torpedo veggen inn til varme registeret(radiator:)) ditt når bilen er varm, er det stor temp forskjell på de har du tett register.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor sitter den?

Min satt ihvertfall ved gass pedalen sånn ca. Må bare ta av deksler under dashen som man får av,og titte rundt. Ser den med engang. Har en E30 selv,og usikker på hvor den er på din bil :\. Man må bare leite=)

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i garasjen og ser på saken nå, men trenger mer hjelp.

har noen bilder:

DSCF1112Large.jpg

DSCF1109Large.jpg

DSCF1110Large.jpg

DSCF1111Large.jpg

hvor er den ventilen som kansje kan være tett?

går ut fra at den ligger bak den kontakten som er mitt oppe på røret der?!

og ligger selve radiatoren i den svarte boksen der det hvite går innpå??

og det står vel vann i disse rørene nå, kan jo ikke løyse de.

da får eg jo baseng inni bilen?!?!

hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider