Gå til innhold

Opel Vectra Mod

Ranger emnet

jas

Anbefalte innlegg

Satt og kjeda meg her i noen timer, så jeg tok en utfordring i ps...

Den gikk ut på å lage en veeeldig pirkete og nøyaktig modifisering,

Så jeg fant en Opel Vectra og starta oppdraget...

er forresten en wip

ORGINAL:

opelvectra200202m9uc.jpg

WIP:

opelvectraed14ra.jpg

Er ikke pålangtnær ferdig da... skal mekke en tøff front... og fikse noen småfeil... noen tips?

c&C takk!

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikse grill og bedre øyelokk. likte ikke det "åpne" vinduet. fjern det eller gjør det mer nøyaktig.

Blinklyset på speilet ville jeg flyttet til den mørke delen av speilet, og kansje senket brightness på det. Fin cleaning, men det blir litt blury innimellom. Ikke bruk smudge-toolet så mye?

Kom med update, håper dette blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vell ikke så mye å si, håper du tåler kritikk.

1. fjerning av grillen var jo en ok ide, men det ble vell egnetlig ikke so bra, blurry a unøyaktig

2. Fremfangeren er ikke så mye å si om egentlig.. ikke blandt de beste..

3. Breddinga var kansje det beste du har jort, men igjen blurry og litt slurvette :/

4. Felgenne, blinklyset på speilet, og det åpne vinduet, fjern dette, heller prøv på nytt...

Tror ikke jeg var for har, hva synest dere andre?

- 1991 E36 3xxi

x 1986 E30 327i

- 2003 Yamaha Yz125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vell ikke så mye å si, håper du tåler kritikk.

1. fjerning av grillen var jo en ok ide, men det ble vell egnetlig ikke so bra, blurry a unøyaktig

2. Fremfangeren er ikke så mye å si om egentlig.. ikke blandt de beste..

3. Breddinga var kansje det beste du har jort, men igjen blurry og litt slurvette :/

4. Felgenne, blinklyset på speilet, og det åpne vinduet, fjern dette, heller prøv på nytt...

Tror ikke jeg var for har, hva synest dere andre?

enig i det du du skrev, (selv om det ikke er lett å skjønne hva du mener når du har så mange skrivefeil)

fiks det som nevnt så kan modden li grei;)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider