Gå til innhold

Er gatebilgutta for feige til å kjøre rally?

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

bra du er ærlig, alle som innrømmer at de er feige får respekt av rallyfolka...

Ironi... Sarkasme... To viktige ord i livet...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

cossieboy89 har talt, legg ned Gatebil! Bare feiginger der, husker han som fikk kontra med Mustangen i september og havnet på taket der 20 publikumere sto, han pustet faen meg lettet ut når han ikkje drepte noen! Pingle azzzzzzZZZZZZZzzzZ1123!

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

latterligste tråden jeg har lest på lenge...

skaff deg lappen i det minste før du lager en sånn tråd så du kanskje vet hva du preker om.

er tross alt ikke alle som har råd, mulighet eller interesse for å kjøre rally..

så gå ut å lek i sandkassa di du lille unge før du kommer med et sånt utsagn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem av de da? er jo utallige som er innom rudskogen og våler når det er gatebil ..

være litt mer spesifik

Han vet nok bare ikke hva Gatebil er...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vedder på at du hadde driti på deg om du satt på med en ascona b i 160 med skævv 30 cm fra bilen på begge sider.....

Oi, så tøff som du er, du er mitt idol!! Har opplevd noe av det samme... Dreit ikke på meg, tvert i mot... Var skummelt, ja, men på en god måte... Har heller ikke lappen, men trenger ikke tøffe meg med det der eller biler som jeg har sitti på med...

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår