Gå til innhold

Er gatebilgutta for feige til å kjøre rally?

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeg har aldri vært på Gatebil, skal prøve i 2006 (finner det ofte ut samme dagen og slikt). Jeg kan hverken uttale meg om rally eller Gatebil, i og med at jeg faktisk ikke HAR PEILING på noe av det! *****isk...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

latterligste tråden jeg har lest på lenge...

skaff deg lappen i det minste før du lager en sånn tråd så du kanskje vet hva du preker om.

er tross alt ikke alle som har råd, mulighet eller interesse for å kjøre rally..

så gå ut å lek i sandkassa di du lille unge før du kommer med et sånt utsagn....

Så, så greit trådstarter ikke akkurat er seriøs, men å angripe han pga han ikke har lappen, og ikke er gammal nok til å ta lappen enda er litt for lavt.

Hans tåpelige utsagn derimot kan vi hakke videre på :crazysant

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gutten prøver å få frem er hvorfor alle de gutta som brukker x antall hundre tusen på gatebilene sine ikke bruker disse pengene og midlene på å kjøre/satse på rally eller en annen type motorsport istendene for å tusle rundt på rudskogen et par runder i året å kjøre gris på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gutten prøver å få frem er hvorfor alle de gutta som brukker x antall hundre tusen på gatebilene sine ikke bruker disse pengene og midlene på å kjøre/satse på rally eller en annen type motorsport istendene for å tusle rundt på rudskogen et par runder i året å kjøre gris på gata.

nettopp..... :cocain:

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CossieBoy, 2 år til lappen, eller hva? Tenker du kommer til å putre rundt i en Polo 1.0 liter, 15 år gammel, som du av og til topper 60 kmt med! Tøff du er da a!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kjenner kanskje stian du da??

kjenner flere som heter stian, hva er rellevansen her?

hva hjelper det om jeg kjenner stian (hafsengen du mener sikkert) eller ikke? er som sagt ikke ute etter din eller andre mindreårige forumbrukeres respekt..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår