Gå til innhold

Photoshop konkurranse 2006?

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

Noen som vil ta på seg ansvaret med å lage en 11+1 delers konkurranse til neste år?

Tenkte da på at i 11 måneder (Januar-November) så blir det stemt på månedens Pshop-bilde og i siste måned (Desember) blir alle månedsvinnere satt opp i finale.

Premien for årets bilde kan jeg ta meg av.Det blir ikke noe stort men iallefall så får vinneren en pakke til neste jul.

Tanker og kommentarer?

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne blitt tøft det... men jeg har en følelse att det er de samme som vinner konkuransene her hver gang...

Skulle vært sånn 1 måndesvinner hver månde, og da kan ikke den personen delta flere ganger... men når det har blitt kåra 11 vinnere går de sammen i en konk. i desember og kjemper om årets mod...

Vet ikke om det er noe av det samme som du tenkte på jeg viking067?

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo være teit at man bare kan være med i en konkurranse da, fordi da vil jo nivået synke etterhvert som året går...Jeg ser for meg at alle de gode kanskje har vunnet hver sin konkurranse i juni, og da vil jo juli-november ha mye lavere nivå på moddene som skal kjempe om seieren...

Og jeg stemmer for at Nedi, MSpeed, PhoeniX,Neon eller noen av de hoster konkurransen, siden de er de som sannsynligvis har best kontakt til bilder.

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men prisene skal ikke bare gå til de som har mest tid til overs.

skal være enig at det er mange her som er dyktige på å "style" en bil, men det blir liksom ikke noen konkurranse. Det blir en visning av bilder som standardgutta har laget. og det er grunne til at hjemmesider finnes.

enig at det burde være en karantene på vinneren, uansett hvem det er.

men kansje ikke i 9 mnd.

Kansje kunne en idè være at vinneren får en karantene på 1-2 konkurranser?

Synes også at det burde lages en "egen" site, eller ett eget klistret innlegg på toppen, når det er en konkurranse. Men det krever en effektiv moderator som følger med.

Når vi først er inne på tråden, hva med en liten side som man kan legge inn diverse bilder av, biler, felger osv? kunne vært mer fear for alle som vil være med, men som ikke har samme tilgangen til bilder.

(ja jeg vet at de finnes på internett)

Bare en idè...

Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax

91 Peugeot mini 206. doh

96 Golf III

98 Golf IV Cab ( nå med anlegg )

09 Mercedes CLS 320Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på tråden, hva med en liten side som man kan legge inn diverse bilder av, biler, felger osv? kunne vært mer fear for alle som vil være med, men som ikke har samme tilgangen til bilder.

(ja jeg vet at de finnes på internett)

Bare en idè...

http://s4.invisionfree.com/CSC_Resource_Area/index.php?act=idx

*SuperMotard*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...