Gå til innhold

hvem har vært og sladdet i parken i dag

Ranger emnet

pacecar

Anbefalte innlegg

hva mener du egentlig at jeg burde holde meg hjemme? knock er jo lite plasser å kjøre men herregud,håper virkelig du bare fyrer meg happyhappy

Har jeg skrevet at du sal holde deg hjemme? Nei, bare at du ikke må være i veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

thedrifters014.jpg frekk forbi kjøring er juks he he..takker for litt morro he he

ja jeg slepper deg faen ikke forbi :boxers

begyner å bli dårlig føre nå... fikk imponert fredrik og freddy da;-) gøy det....

få deg en baktrekker før du gjør noe annet HVA :partyon

http://www.thisgirlgoessideways.com

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har drifta i ett sett siden mandag nå:p fått kjørt seg de firma bilene på jobben nå..

lærte 5 gamlinger og drifte igår, alle kjørte ut minst en gang, ble litt over ivrige,løfta bilene opp av grøfta med trucken=).Har bilder av det og:pOg film av da jeg drar av 2 dekk+ felger, hører kammeraten min skriker:P:P Ikke så rart kanskje når jeg var på vei mot en lykte stolpe...

Noen som vet om det går ann å slenge ut ræva på en liten lastebil med kun slitte pigg dekk? har lyst til å teste..

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel herje med hva som helst ,bare å prøve he he, kjørte lastebil i militæret var morro,spør tom(husker ikke nicket) om det går å drifte he he,han i lastebil he he du klare vel å drifte med gravemaskin du he he... og may jeg har en rwd ,så vi kan kappe til sommeren, eller møt opp på sigdal ha ha(hvor er tom..venter)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel herje med hva som helst ,bare å prøve he he, kjørte lastebil i militæret var morro,spør tom(husker ikke nicket) om det går å drifte he he,han i lastebil he he du klare vel å drifte med gravemaskin du he he... og may jeg har en rwd ,så vi kan kappe til sommeren, eller møt opp på sigdal ha ha(hvor er tom..venter)

hmm... hva er det du har fått deg da?? ikke noe problem... skal spinne rundt deg uansett... til sommeren?? det er jo litt lenge til...jaja kose deg med gnager du foreløpig :crazysant

http://www.thisgirlgoessideways.com

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider