MGR Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 her er en mob, som er lenge sia jeg har starta på, er en wip. enda, så er ikke helt ferdig, har ikke org bilde. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiXoR Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 den var bra den jeg så en feil og det var at du hadde carbon på speilet men ikke på det andre happyhappy :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Dette kan bli bra, men karbonen er ALT for grov! Antar du ikke er ferdig med panseret enda :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 den var bra denjeg så en feil og det var at du hadde carbon på speilet men ikke på det andre happyhappy :well oiida, den glømte jeg vist :hammer hmm, nei er første gang jeg har prøvd carbon, skal gjøre det oppat, vart så rart. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg