Golfer`en Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Hei. Sitter her og vurdere å fjerne katalysatoren fra bilen min, er en Golf GTi 16V, noen som har gjort lignende på Golf eller andre biler? Hadde vært litt bra hvis noen kunne kommt med fordeler og ulemper. Har hørt at man får litt mere effekt og grommere lyd..Stemmer det? Hilsen DC Siter Golf Patriot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Mer effekt, grommere lyd, mindre forbruk... Ulemper? Hmm, litt mer utslipp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfer`en Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Okey, takker... Jeg må vel kjøpe et mellomstykke som skal erstatte der hvor Katalysatoren står plassert nå?(regner med det)... Skal ha bilen til EU-kontroll første uken i Juni..Burde jeg ha ventet til dess for å så fjerene den?? Siter Golf Patriot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Det skal litt til for at den skal gå gjennom EU uten cat ja, så ta kontroll først, så fjerner du den. Hvis du ikke har rør mellom, så kan du vel bare fjerne alt bakover da vel? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Holder på med akkurat samme opplegget på min nå, kjøpte et Bosal rør til 150 spenn som jeg skal fikse til. Tenkte å kappe av flensen på cat'en, sveise dette på røret som jeg kapper i passe lengde. Til lambasonden så skal jeg borre et hull i det nye røret, sveise på en mutter og skru den i det. Så er det bare tut og kjør! Ingen potte fra topp til bakpotte, bare rør... mm.. deilig lyd tenker jeg! :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Fant ingen lambasonde så da sparte jeg meg for det arbeidet. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg