Gå til innhold

watt link

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmh blir flere og flere av oss nå!

men du det nederste bilde på andre sia her..hvem har laget det? og hva skal det fårestille/vise? for slik det er der bli jo hele wattlinken bare til pynt! og gjør alt værre enn om en hadde beholdt panhardstaget..nå står jo hele bakakslingen løst..

er det denne du mente?

t_animated_w.gif

dersom man beholder momentstagene å har en slik løsning vil dette bli "watt-link" også.. mulighetene for typer watt-link er mange...

tegningen var bare til illustrasjon hvordan en watt-link fungerer i praksis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når rotoren sitter på lokket, og hvert av stagene går ut i stikkakslingen, er du jo like langt? da vil den bare stå der den står når du monterer den.. så da ser ihvertfall ikke jeg hva vitsen er.. greit nok om du legger det ene staget opp i karossen, da får du ihvertfall et fænsy panhardvirkene sta, men slik det er illustrert der er jeg ikke med på bussen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når rotoren sitter på lokket, og hvert av stagene går ut i stikkakslingen, er du jo like langt? da vil den bare stå der den står når du monterer den.. så da ser ihvertfall ikke jeg hva vitsen er.. greit nok om du legger det ene staget opp i karossen, da får du ihvertfall et fænsy panhardvirkene sta, men slik det er illustrert der er jeg ikke med på bussen..

rotoren er ikke festet på lokket på illustrasjonsbildet, men det er festet slik på de andre bildene jeg la ut.. den måten er den vanligste å lage...

der rotor er festet på lokket og stagene går i kasosseriet..

illustrasjons-bildet har stagene festet på akslingen og rotor på karosseriet.. er bare litt "omvendt"

å på begge typene må man benytte momentstagene...!!

som sagt er det flere måter å lage wattlink på...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...