Figgi Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 dette er den heldigste mannen i verden. hadde ikke treet vært der, hadde han vært død momentant. V i d e o Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Shiit.. Tenk om det treet ikke hadde stått der a?Shit.. Han var veldig heldig ihvertfall !! Godt nyttår happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 da er det vel riktig tid å bli "treehugger" (eller noe) hehe :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hadde ikke hastverk med å komme seg vekk heller :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Kan si det slik at han var heldig ja:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 ja han var heldig! :crazysant Godt Nyttår Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Kanskje en grunn til at han stod bak treet ? Hadde nok ikke stått der ellers... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 iskald beregning ;) Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Han BØR vere glad at treet sto der :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Skal lete lenge for å finne noen som er mer heldig enn han der... :eek: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hehe, ja det der var bare sinnykt.. yodude men, jeg forstår ikke hvorfor han ikke løp før bilen var 0,5 meter unna treet? hadde vel ingen sjans til å reagere så fort. :eek: hm...det skjedde jo ingenting med bilen's understell som jeg så vertfall.. stabil bil må jeg si, men den må nok være det for å kjøre asvalt rally Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Shiit.. Tenk om det treet ikke hadde stått der a?Shit.. Da hadde nok ikke han karen stått der heller... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hm...det skjedde jo ingenting med bilen's understell som jeg så vertfall..stabil bil må jeg si, men den må nok være det for å kjøre asvalt rally Må jo bare si, ut i fra min negative/realistiske natur, at jeg tviler jævlig sterkt på at chassiet til bilen klarte seg... :well Men, det finnes folk som har hatt mindre flaks enn han der ja. :D Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det hadde sikkert vært et fint syn om han der hadde stått og lent seg inntil treet på den andre siden... aneglsmili Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Å DÆven!!! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg