golfnos Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 jobber på samme parkerings plassen der, og ser bilen daglig. gamle naboen(rb20det) har tidligere hatt en slik, og er en RÅ pickup. noen som vet noe mer om denne? hadde kjipe stålfelger med svære kapsler :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 er vel en på justvik som har en og så har jo godeste ugland en(få biler han) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hvor er det du holder til da? begynt på stereon?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hånes. bor jeg, golfene er der, corvetta står på gård i valle Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonesome drifter Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Er en arbeidskollega av meg, bilen er trimma for 15.000 euro, ULV i kaninklær!!! Spurte om vi skulle bytte firmabil forrige uke fordi jeg hadde det så travelt....Gikk dårlig, han ville ikke bytte i vivaroen........ :thanks Siter 87' Bmw E30 M3 92' Audi S4 2,2 tq 06' Vw Passat 2.0 TDI 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 hehe! det kan jeg godt tenke meg han ikke ville! jobber på samme park plassen som deg. jeg som fikser verktøyet ditt. hehe :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonesome drifter Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Torjesen eller elektroverkstedet der... har jobba på elektroverkstedet der en sommer.... Deilig bil den syclonen ja, men han får mye pepper på jobb, de mener det ser ut som en gammal mazda pickup... Folk kan være så j.... dumme uhhmmwhat? Siter 87' Bmw E30 M3 92' Audi S4 2,2 tq 06' Vw Passat 2.0 TDI 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hehe.. elektroverkstedet ja ;) må være lenge siden du jobba der?? eller?? jobba her i 5 år nå ;) ditt navn?? jeg er Svein ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Torjesen eller elektroverkstedet der... har jobba på elektroverkstedet der en sommer....Deilig bil den syclonen ja, men han får mye pepper på jobb, de mener det ser ut som en gammal mazda pickup... Folk kan være så j.... dumme uhhmmwhat? greit mye folk er stokk dumme,men har man ikke peil er det en skikkelig sleeper :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonesome drifter Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hehe.. elektroverkstedet ja ;) må være lenge siden du jobba der?? eller?? jobba her i 5 år nå ;) ditt navn?? jeg er Svein ;) Er nok 10 år siden ca., bare sommerjobb.... du kan hilse odd ifrå brandsvoll.. :thumb Siter 87' Bmw E30 M3 92' Audi S4 2,2 tq 06' Vw Passat 2.0 TDI 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Er nok 10 år siden ca., bare sommerjobb.... du kan hilse odd ifrå brandsvoll.. :thumb han er ikke her så ofte,men skal gjøre det ;) cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2nais 2slow Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 woooow Siter Yo! 240 crew, O-Town Holmlia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg