VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Noen som vet hvor de selger intstrumentplater hvor tall og streker er gjennomsiktige, slik at man får bakgrunnsbelyst? Eller om det finnes i det hele tatt? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 de som selges på autospar er skrevet ut på transparanger... (tykke sådan) der var tallene sånn delvis gjennomsiktige osv Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Orph her på forumet har slike, om jeg ikke husker helt feil... Spør han :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Mener å huske at han kjøpte på ebay.... Men send han en pm eller no da! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Mener å huske at han kjøpte på ebay.... Men send han en pm eller no da! :) Tror han strevde en stund med å få tak i de, og han liker IKKE at andre vil ha like :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Er ikke skivene bare små runde plater da? Hvis strekene og tallene på folien fra Autospar er gjennomsiktig er det jo bare å dra til en glassmester og be han skjære ut like store sirkler i plexiglass, så foliere (tihi) over... eller tar jeg helt feil nå? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Er det sånn at du vil ha gjennomsiktige, nøytrale skiver, med fargede dioder bak, eller skiver med farget folie, og transparange dioder? Kanskje ett fett? Skjønte ikke helt det med glass mesteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 jeg vil ha plater som har samme utseendet som f.eks. folien de selger på autospar, bare at strekene ved tallene og tallene er gjennomsiktige, slik at jeg kan fyre opp dioder bak platen slik at det blir bakgrunnsbelyst :) Og det jeg mente var at hvis speedometer og turtellerplaten bare er en rund plastplate, rett og slett to runde skiver (jeg har ikke sett bak platene, så jeg vet ikek), så kan man kjøpe seg en plexiglass plate i samme størrelsen, og skjære ut identiske skiver, så ta f.eks. autospar-folieover... da blir det hvite ikke gjennomsiktig, men blandt annet tallene blir det. så da kan belyse bakom.. man kan sikkert skjære ut selv, men er best å få noen proffe til og gjøre det, for da blir det helt nøyaktig :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Finnes plasma-plater som lyser opp, som du kan ha bak folien. Denne er tynnere enn plexi også slipper du å ha dioder bak. Men disse krever mer enn 12V for å lyse, så du må inn med en trafo. Har slike skiver til G3 dash, aner ikke hvor mange volt de krever men jeg kjente det jaggu godt når jeg kleia borti. :) http://cgi.ebay.de/VW-Golf-2-85-92-Plasma-Tacho-Scheiben-BLAU_W0QQitemZ8026047547QQcategoryZ72996QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Er der noen forskjell på golf3 instrumentskiver og golf2? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 ja! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hihi ! Måtte flire litt da jeg leste den der ! Er ikke akkurat noe ebay produkt jeg har fått tak i... Jeg snappet bare opp kontaktinfoen til en kar som algde noe greier til amerikanere, så spurte jeg han om det ikke var mulig å lage noen skiver på mål, så jeg fikk tak i 1:1 skisser av instrumentskivene, og fikk han til å vannslipe til noen skiver, så smalt jeg inn en hel drøss med LED, samt en UV-kald-katode, som jeg ENDA ikke har koblet opp... Var en del strev, men synes det er verdt det :) Grunnen til at jeg ikke gidder hjelpe andre med det samme, er rett og slett at jeg nå har noe som er unikt (med 99% sannsynlighet), og jeg gidder ikke klusse med det. De selger noen cheap-ass kit på ebay, men har hørt at det er skikkelig røtent. Plasma :) http://www.astina.dk/shop/product_info.php?products_id=680 Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg