MeSs Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Da var de 2 nye boksene på plass... =( å Slik: http://hallingdolen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060104/LOKALENYHEITER/101050035 Gikk det med den 3 boksen dagen etterpå ... BRA! Fortsett sånn :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Synes folk bør sprenge flere jeg. Bra det ikke er noen fotobokser her hvor jeg bor,ikke er det politi her heller,så her er det fri fart enkelte strekninger. Kjekt å bo langt ute på landet i sør-trøndelag. Har blitt stoppet for fart en gang,og da møtte jeg politiet med lånt motorsykkel i en 50 sone. De kom etter,men hadde ikke noe måling på meg så det ble ikke bot,bare en advarsel. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 husk at for at detr skal være effektivt og spraye boksene så må man spraye den lille linsa på toppen og ikke den store i bunn! (er på toppen kamera sitter!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 eller ta med seg jaktrifla og ha litt skyte trening.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Skal treffe presist hvis man skal ta livet av en fotoboks.(I think) Ellers så tror jeg det kan lønne seg å bruke hagle å gå litt nermere,eller knuse den med et balltre eller et brekkjern?? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 OK. Hater fotobokser jeg også, blir ikke lei meg når slikt skjer. Det er en form for sivil ulydighet som forteller at vi ikke finner oss i alt mulig. :deng Men skadeverk har lite for seg, egentlig. Boksene kommer bare opp igjen, og regninga må vi betale over skatteseddelen. Da blir dette å skyte seg selv i foten. Plag heller en politiker til å få slutt på dette. Det kalles demokrati, og fungerer når mange nok engasjerer seg. Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 håper dette blir nye "trenden" for 2006 :D WORD! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tha sims Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Dette er bare helt genialt :D:D:D:D Siter Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ikke spreng flere. Jeg liker og tanken på å ta knekken på 4 -5 stk. Men det er skattebetalerne som betaler for reperasjon. Dvs oss. Så prøøøv å unngå det :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Spreng fler!!!! da får vi ivertfall sagt vår mening angående disse boksene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ikke ødelegg!!! vi har da vel nok utgifter til staten spm det er;) mene ikke en dum ide og lakke linsene svarte på boksene.. men gjør det sånn at det ikke kommer noe utefor linsa da!! så er det ikke så lett og se.. Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Ikke spreng flere. Jeg liker og tanken på å ta knekken på 4 -5 stk. Men det er skattebetalerne som betaler for reperasjon. Dvs oss. Så prøøøv å unngå det :op betaler jo ikkeno mer skatt :kiss Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Altså, bedre at alle deler på DET, enn at JEG får superbota! :D Slik tror jeg de fleste tenker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 mene ikke en dum ide og lakke linsene svarte på boksene.. men gjør det sånn at det ikke kommer noe utefor linsa da!! så er det ikke så lett og se.. Kanskje vi kan få Bilforumet til å lage sjablonger som vi kan legge over og spraye inni for ikke å komme på utsiden!!! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hva med å male stolpen og boksen med refleksmaling? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg