Gå til innhold

Lakk sprøyte

Ranger emnet

jkr

Anbefalte innlegg

Er det noen erfarne lakkere som kan hjelpe meg litt her.

Skal kjøpe meg en lakksprøyte som jeg skal ruke til hobby bruk.

Skal i første omgang lakke ett par støtfangere og litt småtteri, men etter hvert kanskje en hellakering i forbindelse med resturering.

Har funnet denne på ebayDeVILBISS Topcoat & Touch-Up HVLP SPRAY PAINT 2 GUN KIT

Lurer på hva jeg kan bruke denne til, ble litt usikker siden det står "topcoat-touch-up"

Noen som kan hjelpe meg

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen erfarne lakkere som kan hjelpe meg litt her.

Skal kjøpe meg en lakksprøyte som jeg skal ruke til hobby bruk.

Skal i første omgang lakke ett par støtfangere og litt småtteri, men etter hvert kanskje en hellakering i forbindelse med resturering.

Har funnet denne på ebayDeVILBISS Topcoat & Touch-Up HVLP SPRAY PAINT 2 GUN KIT

Lurer på hva jeg kan bruke denne til, ble litt usikker siden det står "topcoat-touch-up"

Noen som kan hjelpe meg

Takker på forhånd

Devillbiss lager bra sprøyter. Det settet du viser til består av 2 sprøyter, den ene til lakkering av detaljer osv. og den andre til f.eks hellakkeringer/lakkering av større detaljer. Var med grovere dyse for grunning og til den store så jeg.

Tror ikke det der er noe dumt kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da bør du vel rygge, for man kan få "ALT" i rep deler til de sprøytene....

Var jo litt merkelig det der.... kiddie

Har fått mail fra selger, stemmer det som står, er ikke "rebuild kit" tilgjengelig til denne.

Han anbefalte meg heller å gå får en DeVILBISS Finishline 3 istede, da det er mulighet å få tak i nye deler.

Hva tror du om den sprøyten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is one of my favorite older conventional spray guns. It puts out enough material to make the jobs go quickly while allowing even distribution of materials whether primers, colors or clears. I've used one of these guns on a daily basis for over 10 years without any problems. The engineering is noticeably better than many other guns in it's price range and the materials that make up construction are some of the finest of all guns. This is a professional piece of equipment but can be used with total confidence by the novice. This gun comes with either a 1 liter aluminum cup or a .6 liter plastic cup (shown) and is available with a 1.3, 1.4 or 1.6 fluid tip and air cap configuration. This gun uses 10.3 CFM @ 50 lbs.

Kjør som et helvete så havner du der.

:drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider