Gå til innhold

Navn på tv-show hvor de bygger biler/sykler?

Ranger emnet

mfafa

Anbefalte innlegg

topic!

ønsker navn på bra program hvor de totalrestaurerer / custom bygger og slikt..

var et program på discovery hvor noen bygget noen custom motorsykler HELT fra bunnen.... viklet visst til og med kordellene i strømkablene selv..... noen som vet??

Monster Garage er også helt ålreit program....... mye bedre enn Pimp My Ride (viser ikke noe interessant nesten)

Tips ønskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"A ... is born" fins jo og.. Han restaurerer eller bygger biler, kitcars, helikopter, trike osv.. Litt spesiell humor på programlederen men ellers bra..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"A ... is born" fins jo og.. Han restaurerer eller bygger biler, kitcars, helikopter, trike osv.. Litt spesiell humor på programlederen men ellers bra..

Jeg gikk å drømte om en Cobra med en Chevy 350 V8 flere måneder etter A car is born. Etter A car is reborn elsket jeg E-type. Hva kan jeg si? Meget gode program.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns PMR er helt greit, egentlig. Selv om XtotheC er litt for overkul, og de bygger mye rart er det verdt å få med seg.

Jeg digget "A car is reborn". Den flotte E-Typen...

My 2 and only cents...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter Xzibit men kaller seg også "X to the Z"

Xactly. Han sier "X to the C, Xzibit" så sa jeg bare XtotheC...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo Wheeler Dealer og Ulitimate cars som også går på Discovery.

Likte det programet Ride der de tokk for seg D1.

Er utrolig mye bra programer på Discovery.

Så har man de bygg programene. Extream Enginering og Super struktur.

Sitter som regel i helgene og får med meg alle programene. happyhappy

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider