Rally Koffen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Lillenyttårsaften dro jeg ut med en kammerat i mondeo dro til heggedal da kommer det en hvit Granada breit rundt svingen, vi fulgte etter han fra røyken til drammen så ble han borte, traff på han igjen ved CC og fulgte etter han til liertoppen. Hvit Granada 2,8 med prøveskilter og en Rød Nissan Primera + en MB stasjonsvogn Var også en blå Subaru Impreza der. Noen som vet hvem de er ? de som kjørte Granada`n og Impreza`n så ut som hadde grei peiling. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 ingen som har sett noe ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 han ene som satt på med den merca satt på bussen i dag... han øverhørte samtalen mellom meg og kammeraten min.. dere som kjørte den mondeon hørte jeg bak meg :p Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 han ene som satt på med den merca satt på bussen i dag... han øverhørte samtalen mellom meg og kammeraten min.. dere som kjørte den mondeon hørte jeg bak meg :p Det var ikke Njål sin subaru impreza?? modell? er en eller annen som har en granada fra heggedal/slemmestad et eller annet sted innover der da... men ikke noe spessifick info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det var ikke Njål sin subaru impreza?? modell? er en eller annen som har en granada fra heggedal/slemmestad et eller annet sted innover der da... men ikke noe spessifick info. Prezan hadde den lille vingen, sjaføren så ut som han var i starten av 20årene. bilen så temmelig "stock" ut. Granadaen var hvit, prøveskilter, gule ekstralys, soting. org alu bak stål forran. mener jeg å huske... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 da er det nok ikke njål sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 da er det nok ikke njål sin :) lite sansynelig med den STI vingen til njål... jaja synd det ikke er så mange fra røyken rock city som sitter på forumet så... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elg1 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Lillenyttårsaften dro jeg ut med en kammerat i mondeo dro til heggedal da kommer det en hvit Granada breit rundt svingen, vi fulgte etter han fra røyken til drammen så ble han borte, traff på han igjen ved CC og fulgte etter han til liertoppen. Hvit Granada 2,8 med prøveskilter og en Rød Nissan Primera + en MB stasjonsvogn Var også en blå Subaru Impreza der. Noen som vet hvem de er ? de som kjørte Granada`n og Impreza`n så ut som hadde grei peiling. er en kamerat av meg som kjørte granada'n.. han er fra hurum. han har peiling for å si det sånn... kjører vanligvis 940turbo Siter - 85' Saab 900turbo 16v. x 87' Volvo 240 stv. ble pickup x 93' Lancia Dedra 2000turbo. spiker x 87' Peugeot 505sr. spiker x 86' BMW 320i solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg