Gå til innhold

Vinge til Vectra A

Ranger emnet

kimern68

Anbefalte innlegg

Siden jeg er på et ganske stramt budsjett når det gjelder bilen min, og jeg vi style den og gjøre den penere er jeg nødt til å skaffe deler billigst mulig, og jeg regner med at jeg er ikke den eneste som er i denne situasjonen. Så derfor spør jeg forumets medlemmer, da spesielt de med Vectra og de som er Opel mennesker om hva slags vinge jeg skal ha bak på bilen min, det er en 1991 modell Vectra A sedan, jeg har selv prøvd å finne en fin vinge som passer til bilen en god stund, men det er ikke så lett når alt det som er fint koster skjorta, jeg har tenkt litt på en lav dtm vinge eller en annen form for lav vinge, vil ikke ha noen vinge som satser mot skyene og ikke kommer seg under underganger og lignende. Jeg vil ha en lav vinge som passer vectraen, men den skal ikke koste mange tusen kroner, veit dette mulig er lav pris for en vinge, men vil ha noe til rundt 500 - 1000 kr. Så da sparker jeg "ballen" videre til noen som kanskje har litt peiling på hva som finnes der ute, tar gjerne i mot pent brukte varer om noen har dette og.

Member of Midnightclub

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en lignende vinge som jeg vil ha ja, men jeg vil ha den mye lavere egentlig, den der blir alt for høy, men det der er en form for dtm vinge ja, er pene når du får de lave dtm vingene, bare litt høyere enn de orginale vectra vingene, for de som har denne da

Member of Midnightclub

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Den er ikke helt lik den som er på bmw'n, men det er akkurat den vingen jeg har leita etter, så takk skal du ha for tipset.

Skreiv ikke at den var helt lik heller... Men ganske lik :op

Ta å legg ut bilder da hvis du skulle få den, har hatt lyst på ei sånn selv også.

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider