Erik Holdaas Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Beklager å legge denne tråden både på 700 og 200 forumet, men jeg ser det er mye flere folk her enn på 700 forumet. har fått en ganske kraftig oljelekasje på min 230et motor nå, som viser seg å være på høyre side av motoren, men jeg klarer ikke å se nøyaktig hvor det kommer, på grunn av at turboen o.l. er i veien der. Men det jeg lurte på, var om noen har vært borti dette før, eller om noen vet om hva som kan være defekt når det er sånn som dette? Håper på hurtig svar, da jeg har planer om å begynne å skru i morgen. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Toppdekselpakning?? Toppakning? Gummitopp i bakkant av toppen hvis du har flyttet fordeleren? Olje til turboen? Oljeretur fra turboen? Oljetrykksgiver? Oljekjøler? Oljefilter? Må ta en nermer titt og se om det kan være noe av dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg