Kixx Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 To karer la i natt ut på en rundt 3 mil lang tur med en tråkkemaskin i Molde nyttårsaften. Tok med seg noen porter i samme slengen. Les mere her : http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060101/LOKALNYTT/60101002 Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hihi tråkkemaskin hadde vært noe å ha i gta :D Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 heheh..... genialt..... der er ikke mye som stopper di der..... vett a f.. va jeg hadde sagt viss det kom e tråkkemaskin ned gata der jeg bor........ Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 en kompis av mg har det, mn den er liten da:( hadde vært artig å råna rundt i tråkkemaskin:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 HEHE, Trur snutn slet litt der da, hva skulle de likssom gjøre????? sette ut spikermatte? Kapre tråkkemaskin vha snøscootere? vei/snø sperring? Disse trakkemaskinsjåførene har en genial historie å fortelle barnebarna sine. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 To karer la i natt ut på en rundt 3 mil lang tur med en tråkkemaskin i Molde nyttårsaften. Tok med seg noen porter i samme slengen. Les mere her : http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060101/LOKALNYTT/60101002 Whohoi! Morro det der ja:P Hehe, stort stykke om det i papirutgava i dag =) Stod at det var mye ødelagt på maskina, men jeg så ingenting jeg =P Hva blei ødelagt? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Whohoi! Morro det der ja:P Hehe, stort stykke om det i papirutgava i dag =)Stod at det var mye ødelagt på maskina, men jeg så ingenting jeg =P Hva blei ødelagt? :) Det burde jo du vite ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det burde jo du vite ;) HYSJ! :???: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 i mine øyer burde gutta vært spærra inne på livstid. den trakkemaskinen er et livsfarlig "leketøy". kan umulig være mere en absolutt høgst nødvendig mellom ørene på disse to supertullingene. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14936 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 har selv vært med på fyllekjøring med slik maskin...bare at denne maskina molde gutta er brukte er miniatyrisk! jeg var edru og satt bare på...han som kjørte var full som en dupp... er han som kjører til vanlig...lot ham bare prøve en tur for å se hvordan det gikk og for å slippe maset.... disse store maskinene er faen meg gøy å kjøre! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Godt det ikke var en tråkkemaskin med mandig størrelse da... Man trenger jo ikke å ta noen skritt over beltene for å komme seg inn i den her engang. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 spiller ingen rolle hvor liten denne maskinen er,havner du under beltene er du ferdig har selv vært med på fyllekjøring med slik maskin...bare at denne maskina molde gutta er brukte er miniatyrisk! jeg var edru og satt bare på...han som kjørte var full som en dupp... er han som kjører til vanlig...lot ham bare prøve en tur for å se hvordan det gikk og for å slippe maset.... disse store maskinene er faen meg gøy å kjøre! skulle ønske arbeidsgiveren din kunne lese dette slik at du aldri mere slipper inn i en trakkemaskin igjen,at du som edru og angivelig ansvarsfull person kan være ***** nokk til å slippe en drita person bak spakene på en trakkemaskin(eller noe annet motorisert) tyder kun på at du ikke har nokk mellom ørene til å få jobbe/ha ansvar over noe sånt som dette. Folk som deg burde faen ikke slippe til en hand-drevet gressklipper engang Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Haha! Nå har jeg hørt mye ass! 1. Stjælt tråkkemaskin 2. Kjørt på bom, og ødelagt diverse benker + juledekorasjoner OG flaggstang. 3. Stjælt diesel 4. "Ødelagt" deler av alpin - og langrennsløype, som da resulterer i unødvendig arbeid i "oppretting" 5. Fyllekjøring 6. Da de ble tatt nekta de å sette seg på snøscooteren til politiet =p Lurer på hva straffa blir jeg... og det at begge to allerede var kjenninger av politiet gjør det ikke enklere for dem... Synd det der at det skal skje så mye dumt i fylla =( Edit: Leif Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeltring Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 og det at begge to allerede var kjenninger av politiet gjør det ikke enklere for dem... De får ikke så gærnt med straff, har sikkert gjort så mye tull at de får strafferabatt. Lurer på hva det neste blir som noen skal fyllekjøre med, 100 tons kontenertruck, leopardtanks kanskje? drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg