Gå til innhold

Langtur med tråkkemaskin

Ranger emnet

Kixx

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

To karer la i natt ut på en rundt 3 mil lang tur med en tråkkemaskin i Molde nyttårsaften. Tok med seg noen porter i samme slengen.

Les mere her : http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060101/LOKALNYTT/60101002

Whohoi! Morro det der ja:P Hehe, stort stykke om det i papirutgava i dag =)

Stod at det var mye ødelagt på maskina, men jeg så ingenting jeg =P

Hva blei ødelagt? :)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whohoi! Morro det der ja:P Hehe, stort stykke om det i papirutgava i dag =)

Stod at det var mye ødelagt på maskina, men jeg så ingenting jeg =P

Hva blei ødelagt? :)

Det burde jo du vite ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv vært med på fyllekjøring med slik maskin...bare at denne maskina molde gutta er brukte er miniatyrisk! jeg var edru og satt bare på...han som kjørte var full som en dupp... er han som kjører til vanlig...lot ham bare prøve en tur for å se hvordan det gikk og for å slippe maset.... disse store maskinene er faen meg gøy å kjøre!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke var en tråkkemaskin med mandig størrelse da... Man trenger jo ikke å ta noen skritt over beltene for å komme seg inn i den her engang.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller ingen rolle hvor liten denne maskinen er,havner du under beltene er du ferdig

har selv vært med på fyllekjøring med slik maskin...bare at denne maskina molde gutta er brukte er miniatyrisk! jeg var edru og satt bare på...han som kjørte var full som en dupp... er han som kjører til vanlig...lot ham bare prøve en tur for å se hvordan det gikk og for å slippe maset.... disse store maskinene er faen meg gøy å kjøre!

skulle ønske arbeidsgiveren din kunne lese dette slik at du aldri mere slipper inn i en trakkemaskin igjen,at du som edru og angivelig ansvarsfull person kan være ***** nokk til å slippe en drita person bak spakene på en trakkemaskin(eller noe annet motorisert) tyder kun på at du ikke har nokk mellom ørene til å få jobbe/ha ansvar over noe sånt som dette.

Folk som deg burde faen ikke slippe til en hand-drevet gressklipper engang

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Nå har jeg hørt mye ass!

1. Stjælt tråkkemaskin

2. Kjørt på bom, og ødelagt diverse benker + juledekorasjoner OG flaggstang.

3. Stjælt diesel

4. "Ødelagt" deler av alpin - og langrennsløype, som da resulterer i unødvendig arbeid i "oppretting"

5. Fyllekjøring

6. Da de ble tatt nekta de å sette seg på snøscooteren til politiet =p

Lurer på hva straffa blir jeg...

og det at begge to allerede var kjenninger av politiet gjør det ikke enklere for dem...

Synd det der at det skal skje så mye dumt i fylla =(

Edit: Leif

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider