KristianG Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 De får ikke så gærnt med straff, har sikkert gjort så mye tull at de får strafferabatt. Lurer på hva det neste blir som noen skal fyllekjøre med, 100 tons kontenertruck, leopardtanks kanskje? drunk Hihi! Det hadde vært morro! Måtte vært i en annen del av landet det da.. kjenner ikke til så mange tankser her:P :lol Men litt knock og noen slag med :iconsm hadde vel ikke gjort så mye for de :???: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Var å så på ødelagte bommen på biltilsynet. Var ikke måte på hvor most den var. Ett morsomt syn å se den bommen ligge knørvet i snøskavelen. Tok noen bilder, men ingen plass å legge de ut. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 spiller ingen rolle hvor liten denne maskinen er,havner du under beltene er du ferdig skulle ønske arbeidsgiveren din kunne lese dette slik at du aldri mere slipper inn i en trakkemaskin igjen,at du som edru og angivelig ansvarsfull person kan være ***** nokk til å slippe en drita person bak spakene på en trakkemaskin(eller noe annet motorisert) tyder kun på at du ikke har nokk mellom ørene til å få jobbe/ha ansvar over noe sånt som dette. Folk som deg burde faen ikke slippe til en hand-drevet gressklipper engang ojojoj...så sinna...var arbeidsgivern hannes så det driter vel jeg i! ansvarsfull person...er vel det kun noen ganger ,men detta var helt og fult kontrollert...vi kunne stoppa maskina på flekken når som helst...du har vel aldri vært i en slik så da vet du heller ikke hvordan de funker og hvor lett det er å stoppe den... ikke en flymo engang? kiddie Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Var å så på ødelagte bommen på biltilsynet. Var ikke måte på hvor most den var. Ett morsomt syn å se den bommen ligge knørvet i snøskavelen.Tok noen bilder, men ingen plass å legge de ut. Imageshack! Så på bommen i går jeg:P hihi, det må ha vært litt morro :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Er det bare jeg som begynner å bli lei de teita innleggene til DCA? Synes det rett å slett er barnslig når han/hun hetser folk som kommer med meningene sine. Skjerp deg Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Er det bare jeg som begynner å bli lei de teita innleggene til DCA?Synes det rett å slett er barnslig når han/hun hetser folk som kommer med meningene sine. Skjerp deg hva var galt med det jeg skreiv her nå da? var jo kun en sannhet...?? og hvem hetset jeg? deg? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Wee :D Hehe, hører rykter om at det koster 200k for en ny bom jeg, med installasjon inkludert! Noen som vet noe om det? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 DCA.. Jeg har mest sannsynligvis langt flere timer bak spakene på en slike trakkemaskin enn du noensinne kommer til å få(Lh500W) og ja en slik maskin kan stoppes fort men like fullt er det tankeløst og ikke minst totalt hjernedødt og la en drita person føre denne maskinen eller noe annet motorisert. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hei, er vel noen ungdommer som er bitter pga at bommen var stengt i romjula, slik at de ikke kom seg innpå området i rundt biltilsynet og sladdet litt på snøen? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 DCA..Jeg har mest sannsynligvis langt flere timer bak spakene på en slike trakkemaskin enn du noensinne kommer til å få(Lh500W) og ja en slik maskin kan stoppes fort men like fullt er det tankeløst og ikke minst totalt hjernedødt og la en drita person føre denne maskinen eller noe annet motorisert. ja det har bør du ha siden du sier det...har ca 1 time bak spakene :) men har vært med på veldig mange timer med gøy med disse... arbeidsrelatert selvfølgelig...jeg som passasjer... hjernedødt er vel å ta i men litt dumt er så.... men husk..ingen er feilfrie! for å si det sånn er vell dette (jeg var med på) bare et ubetydelig stunt iforhold til mange andre ting jeg har gjort i fylla.... må si disse molde gutta har gjort et skikkelig betydelig stunt!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Jaja, noe får man tåle. Bedre med dette enn blind vold.. Var det ikke en liten jente som ble kjørt ned av en sånn tråkkemaskin før i år. Husker det var på nyhetene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 jo det har vært flere alvorlige ulykker med slike maskiner de senere årene. ja blind vold er ille men utfallet av fyllekjøring uansett hvilket kjøretøy det skulle være kan fort bli mye værre en at noen blir slått ned uten grunn på gata. har overhodet ingen sympati for folk som kjører i fylla og enda mindre for folk som faktisk lar andre kjøre i rus. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 latterlig...:! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Må bare legge til at det var fint å få komme inn på BT igjen, og det var veldig bra føre der på mandag. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg