Gå til innhold

BIlder av Lego Trucken min.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Slenger opp et par bilder av Lego lastebilen jeg har bygd.

Det er en Kenworth k 100 med spread axle reefer henger.

legokenworth3.jpg

 

legokenworth2.jpg

 

legokenworth1.jpg

 

her er den jeg har prøvd å bygge etter:

kenworthcabover3.jpg

 

Hva synes dere?

Har holdt på med den kjempelenge, har sikkert vært bygd om 20 ganger.

 

Noen andre som har bygd noe tøft av Lego?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

 

Den kunne vært mere detaljert, men da måtte den vært bygd i større skala, og det har jeg ikke nok lego til.

Måtte bygge den med flatt tak, for det hadde ikke funka å bygge den spissen på taket.

 

Har også lyst til å bygge en henger til, men jeg har ikke lego nok til det heller.

Ene kameraten min donerte masse hvite legoklosser for at hengeren skulle bli ferdig.

 

Har alltid likt lego. Bygde masse lego technic før. Beltebiler med elmotor, monstertrucker, heisekraner osv... sinnsykt moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lego er konge.. har MANGE kasser med lego på loftet.. kunne sikkert bygd 20 sånne trailere.. hehehe var noe hekta når jeg var liten.. kom tilogmed til norges finalen i legobygging i 1996 ller 97 eller hva det var.. finalen var i legoland så vant tur dit å greier og endel lego :D

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var über rå. Den så profesjonell ut at jeg hadde fått 5 på om du hadde sagt den kom i eske. Eneste som kunne vært kulere var om den hadde en 3 aksla henger. Men det står :respect av kunne bygge den fra "schrætc"...

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår