Riff Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Noen som vet om det passer? Har en 745 tic som jeg lurer på å bygge om litt. Bytte ut ac/klima med nyere og i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 ville heller satset på s/v90 men skal du gå imot strømmen så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hehe. Var mest tanken.. så dashen fra en v70 og den ser jo bra ut.. men hvordan passer s/v90 dashen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Tviler på at det passer bolt-on! Er du heldig så er nok bredda noenlunde, men trur det stopper der... Hva med midtkonsoll og slike ting da? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Planen var å få byttet ut mest mulig. Både dash og midtkonsoll. Og kanskje ac/klima og. Noen som har prøvd dette før da? Kanskje kan gi meg en pekepinn for hva jeg må gjøre. Kan jo såklart handle inn delene og prøve, men litt dumt om jeg ikke får det til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 en ting er vel å få det inn..da er det jo kun eventuell tilpassning som gjelder, men i v70 er det jo så mye elektronikk kontra din mekaniske innmat.. en hadde vært rått om du fikk det til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hadde vært konge det ja! :) Er jo en mulighet å bygge om den dash'n du har da....!? :) Er litt jobb, men... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 tror du må lage alle festepunktene. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg får se over hvordan det er gjort på x70 eller s/v90 og så finne ut hvordan jeg best skal får gjort dette. Om det blir. Om det er ett prosjekt som er dømt til å mislykkes er det jo ikke mye vits. Men det blir en liten stund til da.. siden jeg må få ferdig 240 først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg