colle Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 modda en passat, lenge siden sist jeg modda nå, så er vel litt rusten. her ern hvertfall regner med at dere ser hva som er gjort jeg, så gidder ikke skrive org: mod: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ganske kul denne :) Fine felger :) Litt dårlig klipping ved frontfangeren :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Likte denne. Var utrulig kult med VW logoen :D Hvor har eg dei felgene fra? *tenke* Likte denne her så stå på :D Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Meget fin den. Råe felger. logon var kul :D Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 han har originalen til felgene.. Fet bil, nydelige vinduer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Halla Colle :D, lenge siden sist..savnet noen chopper fra deg ja.. Ser ut som en kul modd ja:) likte fangern, badlooken og det du har gjort med vinduene, men det du har gjort med vw logoen er skam knock, kan ikke ødelegge den fine vw logoen på den måten:P Ellers en bra modd :) Kanskje noen andre felger?noen som blinger mer?Mener at bling felger kler nye passat som faen! Ser frem til flere modder! kiddie Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 takk for alle svar. veit kanskje fronten ser litt dårlig ut nede, men den er ikke klippa, det lille som er gjort er brush hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 den var bra:) mn legg på litt skygge på felgene. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 felgene får jo solskinnet rett på seg sånn jeg ser det på orginalbidlet da men.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg