VectraIsTheShit Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Håndbrekkwire'n har vært gåen en god stund nå og jeg prøvde å stramme wire'n men den var såpass rustet fast at gjengene ble ødelagt når jeg prøvde å skru.. Så nå har jeg kjøpt meg nytt wire-sett på biltema. Bare lurer på om det er en enkel sak å bytte den, har hørt at jeg hvertfall må sette bilen på bukker og ta av begge bakhjula.. Noe hjelp hadde vært kjempeflott =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det er ikke så vanskelig å bytte wirene, men ja det lønner seg å sette bilen på bukker bak, det står veldig greit forklart i verksted håndboken til haynes hvordan dette gjøres, og har du den ikke bør du anskaffe deg den, det er en investering mener jeg for alle som har bil. Men ellers er wirene forholds vis greie å bytte, bare pass på at alt blir montert riktig. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hvilken side er det du skal bytte på? hvis det er høyre siden er det litt mer arbei ettersom du må midt under bilen for å bytte den + hele veien bak kan være litt vanskelig å komme til hvis du ikke får jekka den veldig høyt opp eller bruker sånn jekk som hever bilen som de har på verksteder. selv brukte jeg smøregrav... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraIsTheShit Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Jeg tenkte jeg skulle bytte på begge sider.. Jeg har den Haynes boka ja ;). Bare syns svensk er litt bitsj, hehe.. Jeg har ikke noen rå jekk akkurat, men jeg har bukker, så det burde vel gå greit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraIsTheShit Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Det var ganske lett å bytte den og det var like greit å få det gjort siden den gamle wire'n var nesten røket. Begynner å bli litt slakk den nye nå da:P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg