Gå til innhold

hvordan få fin "plystrelyd av en tdi?

Ranger emnet

super_truls

Anbefalte innlegg

Hvis det er POV lyden du er ute etter, så går ikke det på diesel ettersom den ikke har gass spjeld.

Men er det bare susinga fra turboen du vil ha er det gode råd over her.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at ting ikke går er jo en drøy påstand, er jo klar over det og dreit meg ut på det... Alt går selvsagt hvis man bare vil det nok...

Men den vil jo kun låte kult så lenge det er på en diesel og ha null funksjon.

Ante forresten ikke at det var så mange VAG folk her på forumet som syntes pys lyden fra dumpen hørtes fæl ut! Har enda tilgode å se en styla turbo-VAG uten denne remedien...

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en golf GTD som lagde skikkelig poff vær gang du slapp opp gassen. Satt en ventil orginalt på denne. Dette sitter ikke på vanlig golf TD. Gikk en slange fra toppen på dieselpumpa og inn på innsuget. Tror dette ble styrt av noe vacum.

Er trykk som går inn til dieselpumpen.. værtfall der jeg har koblet inn TT-måleren.. har tenkt å prøve å sette på dump på min nå.. har fått tak i magnetventil.. da har jeg tenkt å ta vakum fra vakumklokken.. Trur dette kan bli litt tøft jeg kiddie

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider