taxidriver Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 har tenkt på å kjøpe meg 9x16 " felger på min golf 3, og idag så er den senket 60mm og jeg lurte på hvor mye jeg må heise den for att det ikke skraper ogsånt, er det noen som har noe erfaring med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Har senka min 40mm og kjører med 17x7,5 det skrubba endel bak før jeg fikk vallsa den så du må nok enten valse mye eller heve den endel... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Corfic Har senka min 40mm og kjører med 17x7,5 det skrubba endel bak før jeg fikk vallsa den så du må nok enten valse mye eller heve den endel... har lissom ikke lyst på traktor heller da, men tror du det holder med å "heise" den til ca 40 mm?eller må jeg heise mere? hvor på østlandet kan jeg fåå valset hjulbuene da? veit du om noen som driver med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by taxidriver har lissom ikke lyst på traktor heller da, men tror du det holder med å "heise" den til ca 40 mm?eller må jeg heise mere? hvor på østlandet kan jeg fåå valset hjulbuene da? veit du om noen som driver med det? Kjøp deg justerbart, og Golfen er mye lavere enn 60 mm nå, nesten 80 mm.... Sunket mye sammen. Se hvor mye Starky sliter med sin...... Onkel Toms eller Be-4-You gjør det. Ca 500,- pr hjørne såvidt jeg husker...... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 onkel toms gjør det får 300 per bue.... han valsa for meg, har ikke hatt problemer etter Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Corfic onkel toms gjør det får 300 per bue.... han valsa for meg, har ikke hatt problemer etter ligger det i oslo eller? eventuelt hvor og har du eventulet noe tlf nr dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by taxidriver ligger det i oslo eller? eventuelt hvor og har du eventulet noe tlf nr dit? Ligger på frogner nord for oslo, skedsmokorset... Tlf:91303030 Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Jackass Ligger på frogner nord for oslo, skedsmokorset... Tlf:91303030 takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg