void Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hvordan kan jeg kappe og forkorte bakfangeren min uten at det blir værre? :p Hvis jeg drar fangeren lenger bak blir det er stort glipp mellom karroseri og kanten på oversiden bak på fangeren. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 DREMMEL... Finpuss med papir, og gå over med sparkel etterpå om det er nødvendig... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Tenkte også på -hvor- jeg skal kappe og ta bort materiell. det går jo skrått. ok, kan lage et lite eksempel på hva jeg tenker. fiksa dette ganske kjapt i paint ;) dette skjer hvis jeg f.eks. kapper rett over, fjerner materiell og forskyver den den fremste delen bakover. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 kapp den slik du skal ha den.. støp resten i glassfiber. orker ikke skrive en lang forklaring:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 kan du ikke heller bare trekke den bak og fylle igjen hulet som kommer under bakluka da? Ville tro det var enklere. Er jo litt fett med blomsterkasse-fanger :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 kapp den slik du skal ha den.. støp resten i glassfiber. orker ikke skrive en lang forklaring:D Det hadde jo gått an ;p men får se hvilke forslag jeg får.. evt. om kommer på en smart løsning selv :P Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 kan du ikke heller bare trekke den bak og fylle igjen hulet som kommer under bakluka da?Ville tro det var enklere. Er jo litt fett med blomsterkasse-fanger :) "blomsterkasse-fanger" passer nok bedre til en gammel, harry 740 som er kjørt av oldefar ;p men uansett, forslagene deres er notert. :) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Det er blomsterkasse :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Slik ville jeg gjort det. 1.Kapp langs den røde linjen. 2.Kapp vekk bunnen. 3.Lim den løse delen på baksiden, med feks karroseri kitt/ sikafleks :op 4.Sparkle overgangen 5.Prime and paint Lykke til. Uansett hva du finner på Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ja, den var ikke så dum du, Nsr160. :) Takk for forslaget! :) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Nsr160 kan alt om alt! Min guru :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ja, har sett at han har kommet med mange utrolige forklaringer og løsninger. :) Virker som at dette er en av hans sterke sider ;) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Fint noen setter pris på det. Må bare få kontrollen over motivlakken kiddie (egen tråd i lakk delen av forumet, ikke spør om noe her) Så blir det carbon til sommeren aneglsmili Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 En ting til. (om du enda ikke har gjort det da) Bruk el teip når du måler opp. Da kan du se det litt ann. (angre litt) Ikke bare satse på det beste. Streker du bare langs teipen. Og finner frem kappeverktøy. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg