makann Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. lm-ber@online.no Kan noen spør dem, hva dem skal ha for universaldelene. Mailen min vil ikke takk takk greit å kunne få tak i dem da... prøvd å ringe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Jeg er ikke våken, på dagtid. Jobber nattskift. Ellers skulle jeg ringt selv. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 sendte mail, men fikk den i retur, så er det noen som har en mail dit som funker? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Kan prøve og ordne opp dette jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Oki "10 tegn" Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Har sett ferdig karbon panser til noen biler helt ned i 5000kr ulakert. Lurer på hvor mye dem skall ha for å lage karbon panser eg.... blir jo noen kg lettere Uno ikke minst rått utsenede ! (ulakert sefølgeli) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Man må ha klarlakk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Man må ha klarlakk :D Og ikke bare for show. Men og UV beskyttelse Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 UV strålene løser jo opp det hele, ikke bra. Men som du sier så beskytter klarlakken mot dette. Det var hovedgrunnen til at jeg lakkerte boksen min med klarlakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Lars Morten har skikkelig peiling! Det er helt sikkert! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Danna: Har du kjennskap til han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 noen som har fått fikset mailen hans ell?, har en annen en?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hvor i Norge holder de til? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Lars Morten har skikkelig peiling! Det er helt sikkert! Får til mye rart han ja! Holder vel til på Roa omtrent... Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Stemmer... Kan sende mail til hen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg