Tore Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 du kan være svær i kjefte nå. hvis d smeller så er d nok till annerledes tenker jeg. dødsfall er like tragisk uansett om man har 50 eller 300! å ligger d engang en kar skvisa inn i bilen din i flere biter så tror jeg nok ikke du tenker tilbake på d å ler meg engang. hvis ikke du er pshykopat da! veit jo aldri! Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Le? Nei, det har jeg da aldri påstått. Men at jeg kommer til å synes synd på han for noe han selv påførte seg? Nei. Kan godt hende det at det er endel som er snille og greie syklister, og jeg har egentlig ikke så mye imot at dem strekker litt på lanken ute på 4-felten eller andre oversiktlige strekker, men å dra på og kjøre på bakhjulet midt i byen eller i boligfelt, og genrelt dårlig vei vett, er noe man desverre ser ALT for ofte, og der ligger det jævlig mye negativ reklame for alle som satser på sykkelkjøring. Men folk bør tenke seg litt om når det gjelder fartsressursene på det de kjører. Det skal så utrolig lite til før man har en fart som få kan matche, og i og med at det skjer så fort tror jeg det er få som faktisk tenker over hva dem driver med. Den filmen og et noen bilder fra et par STYGGE ulykker burde vært en del av teorien på sykkel-lappen. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Fra en som kjører plast rakett som du kaller det da og som fortsatt er forholdsvis ung (26år) Vil jeg si som sakt tidligere i tråden her om at hvis du opner øynene og ser deg omkring når høsten kommer ser du 99,9% eksemplarisk kjøring fra MC folket. Ja jeg skal innrømme at jeg er blant den 0,1% som liker fart og kjører fort men det er på motorvei og landevei der det er oversiktlig. Men i gjenngjeld er det også der det skjer dødsulykker der MC'er kjører av veien etc. Se på 100% av filmene på div sider på nettet der du ser folk leker seg så er det ute i skogen/p-plasser og div ja jeg har sett gost rider men sorte får finnes det da i alle grupper. Men han også kjører jo 90% av tiden på motorvei i forhold til hva GIS gutta gjør. Og som en liten tillegsoplysning så er over 90% av ulykker der MC møter bil faktisk bilen sin skyld der bil førere ikke overholder vikeplikten. Så konklusjonen er at uansett så kjører man IKKE fort i tettbebygde strøk hvis man har litt IQ men det jeg reagerte på er at du synes folk fortjener å dø hvis de driter seg ut og det synes jeg er å dra den litt langt! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg