hardcore86 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 må backe opp hverandre her .. hehe.. arbeidslysten forsvinner så fort kulde gradene kommer... fy faen å mye dritt d var på ruta jeg kjøpte av deg.. måtte mye skuring å skraping me barberblad til... men nå er den blank å fin.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy_Evensen88 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hehe :P Ja.. må backe opp hverandre ja :) det var det ja :/ er såå lenge sia jeg har sett på Ruta je :P men er bra att den er bra nå da :) Siter Caddy 1,6diesel. 1984mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hehe :P Ja.. må backe opp hverandre ja :) det var det ja :/ er såå lenge sia jeg har sett på Ruta je :P men er bra att den er bra nå da :) ja er fin som faen nå... gjør seg nok godt den.. skal se om jeg får skrudd litt i morgen.. satser du på stereo fronten du eller??? Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy_Evensen88 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 det er bra :) Ja, har itte fått begynt att enda je heller :S Ja, skal ha 2x12" pioneer på 3000w pr element, viss je gidd :P er kansje litt mye i bilen. er jo ei basskasse i seg selv å Caddy'n da :P hehe.. Siter Caddy 1,6diesel. 1984mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Grattis med dagen! :) Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg