ghostdogg Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Husker dere jeg postet angående at bilen min ble sprutet full av stein og jord fra en fyr med snefres og at det ble forsikringssak? :deng Idag ordnet det seg.. Fikk svar fra saksbehandler hos Gjensidige om at jeg skulle bare ta meg en tur på NAF å få takset bilen, så skulle jeg få den hel-lakkert :) Non som vet om det må være samme farge eller? Regner igrunn med at det må være samme. Sender ut før/etter bilder når bilen er lakkert. Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 OFFTOPIC: Veldig bra at dette ordner seg. At du ikke blir skadelidende for andre sin feil. ONTOPIC: Tror du får dekket det taksten av naf blir. Så kan du vel selv velge om du vil bruke pengene på å få den lakket opp eller legge i noe mere penger selv for å bytte farge osv... Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det er bra du får dette dekket;) CONGRATS! Men jeg synes u skal beholde denne fargen men legge in pærler eller noe sånt! koster vel ikke all verdens! Så burde du ta vekk alle corrado merker osv osv sånn at det blir smud;) Håper du forteller oss underveis hva taxten ble på osv osv;) Lykke til! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Kjempebra! Skulle ønske noen kunne frese over min og :crazysant Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Kjempebra! Skulle ønske noen kunne frese over min og :crazysant Det er det flere som kunne ønske! Jeg er ikke så down med naboen! HMMM! kansje jeg skal ha det litt morro en kveld!*DJEVELSK* HAHAHAHAHA!*DJEVELSK* Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det er det flere som kunne ønske! Jeg er ikke så down med naboen! HMMM! kansje jeg skal ha det litt morro en kveld!*DJEVELSK* HAHAHAHAHA!*DJEVELSK* Hehe, hadde vært noe det! :D Tenker jeg skal lakkere min til sommeren jeg, får vel sette den en strategisk plass i vinter da ;) Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hehe, hadde vært noe det! :D Tenker jeg skal lakkere min til sommeren jeg, får vel sette den en strategisk plass i vinter da ;) Hehe, ja.. Sett den en strategisk plass du :) Jeg mente jo da at det var strategisk å sette min utenfor garasjen, men ble jo ikke det. Eller? Det kommer ann på hvordan en ser på saken :lol Skal takste den i morgen hos NAF Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hehe, ja.. Sett den en strategisk plass du :) Jeg mente jo da at det var strategisk å sette min utenfor garasjen, men ble jo ikke det. Eller? Det kommer ann på hvordan en ser på saken :lol Skal takste den i morgen hos NAF Hehe, tenkte mer i retning av at den ville blitt freset på ja :driving :roll: Fortell hva utfallet blir da! :) Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 "helt ærlig, hr. NAF mann, den var flip flop lakkert før han freset den! Og den store bulken der, samt den ødelagte frontspoileren er også på grunn av han! Kors på halsen! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 heheh, takker for tips Selbekk :p Men er nok bare lakk som skal pirkes på, han fræset tross alt ikke kampsteiner på bilen :) hehe Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ehm. Var innom NAF i dag. Men han kunne ikke takste bilen, får når han så i papirene fant han ut at han var i slekt med "fræsemannen". :lol Sånn kan det gå! Men det ordner seg. Får en takstmann fra Gjensidige imorgen til å se på :) Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ehm. Var innom NAF i dag. Men han kunne ikke takste bilen, får når han så i papirene fant han ut at han var i slekt med "fræsemannen". :lolSånn kan det gå! Men det ordner seg. Får en takstmann fra Gjensidige imorgen til å se på :) Haha, jævlig bra :P Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Artig :p Oppdater oss med takst og papirer og resultater senere da. Slikt er alltid interesant når man har det håndfast. Alt for mange rykter ute å går om slikt. Lucky bastard forresten :p Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Det viser seg å bli litt vanskeligere enn jeg trodde det her. Var i dag å fikk takstet skadene av en fyr fra gjensidige. Han gikk med på å lakke deler av bil. Resultat: Panseret var lakkskadet: 50% dekning på hellakkering siden det var litt steinsprang på det.. Skjerm venstre side lakkskadet: delvis lakkert siden det var en ganske dyp ripe der fra før, å da kunne de ikke fikse denne. Rundt denne ripen var det masse småriper og steinsprang som følge av fræsingen. Skader som var fra før kunne de ikke fikse siden jeg tjente på dette. Jeg tjener jo ikke noe på at en fyr fræser over bilen min å skaffer meg en hel haug med arbeid og greier! Litt føyelig må vel begge parter kunne være. Tak skadet: hel lakkering. Han stilte seg i samme rekken som han som fræset og mente siden det var 10 år gammel lakk kunne det ikke erstattes 100% siden det sikkert var riper fra før av. Synes dette blir litt galt jeg, når gjensidige har sakt seg erstatningspliktig! Da skal ikke jeg være nødt til å dekke noe av skadene som er skjedd. Feks 50% av panser. Men på den andre siden kan mann jo si at han som skadet bilen ikke skal være nødt til å betale får skader som var før på bilen. Selvfølgelig jo, men jeg ble utsatt får skadene. Da er det moralsk at jeg ikke betaler får noe andre påførte bilen min, uansett om det var en ripe eller to fra før av. Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Ehm. Var innom NAF i dag. Men han kunne ikke takste bilen, får når han så i papirene fant han ut at han var i slekt med "fræsemannen". :lolSånn kan det gå! Men det ordner seg. Får en takstmann fra Gjensidige imorgen til å se på :) haha inbread city :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg