selbekk Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Helt enig, at han ødela lakken din er ikke din skyld, og at lakken ikke var helt perfekt, skal ikke ha noe å si. Be dem legge til steinspranget igjen etterpå, se hva de sier ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Du skal ikke behøve å betale for at de skal rette opp en skade som de har gjort på din bil, jeg har hatt en lignede sak tidligere der jeg hadde en "gammel" skade på døren min men den måtte hel-lakeres grunnet at en hadde prøvd å bryte seg inn og *****en hadde bare ødelagt lakken rundt håndtaket, og da endte det med at jeg ikke betalte en dritt og døren ble som ny. Stå på ditt! Du skal ikke betale en krone! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg